جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
فرزام روحانی | farzam_rohani
۱۳:۵۲:۱۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

چکاپا با سلام و عرض ادب بار بازیگر رو خرید زدیم. اگه این سهم رو نداری عدد 1246 ریال کنج ذهن ت باشه اون عدد رو ممکنه تقدیم کنیم برای پله ی اول اعدادی که عرضه میشه برای جمع اوری شناوریه چون اگه شناور سهم جمع بشه ، دیگه ابشاری عرضه نخواهیم داشت می تونی استفاده کنی می تونی از سهم خارج بشی در نهایت سهم شما رو می خریم سوال پرسیده شده که چرا صف فروش رو چرا نمی خریم جواب اینه: صف فروشی که بازیگر درست میکنه ، همه ش خریدنی نیست یه مقدار هم سهامدار خرد باید خرید کنه

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار