چکاپا با سلام و عرض ادب بار بازیگر رو خرید زدیم. اگه این سهم رو نداری عدد 1246 ریال کنج ذهن ت باشه اون عدد رو ممکنه تقدیم کنیم برای پله ی اول اعدادی که عرضه میشه برای جمع اوری شناوریه چون اگه شناور سهم جمع بشه ، دیگه ابشاری عرضه نخواهیم داشت می تونی استفاده کنی می تونی از سهم خارج بشی در نهایت سهم شما رو می خریم سوال پرسیده شده که چرا صف فروش رو چرا نمی خریم جواب اینه: صف فروشی که بازیگر درست میکنه ، همه ش خریدنی نیست یه مقدار هم سهامدار خرد باید خرید کنه
-
محسن مردانی
شپنا تنها سهمی که ارزش خرید هر سهمی بخری ضرر کردی فقط شپنا
-
گل گلی
فباهنر سلام.کسی که اهل فن وبازار و بورسه اگه امکان داره 2 سهم خوب و پرپتانسیل برای سرمایه گزاری 10ساله معرفی کند.
-
وساپا سهام داری وساپا به استرس زد وبندش نمیرزه تو اولین فرصت میفروشم میزارم صندوق ثابت ارزش چند برار شم برای شما استرسش روزگار مارو سیاه کرد وقتی طلا داری ولی حقوقی میگه اهنه این سود ی که ما ندیدیم تو 6ماه هرچی خریده بودیم چند برابر شده بود
-
سباستین بورسی
#خودرو بورس ایران خیلی خوب است ناشکر نباشین
-
فملی تارگت بعدی 1935 و1615 میباشد
-
وبملت بنظرتون توسهامیاب کاربر بنام اقای ماهیگیر این روزها کجاس؟؟!!!
-
sajad.slm00
فزر گزارش توجیهی فزر گزارش خیلی خوبیه گفته 17 همت میسازه پس پی به ای 3/9 داره یه نکته خیلی مهم دیگه که گفته اینه که سود نقدی محور میمونه پس ریسک به ریواردش جذابه
-
NoavaranAmin
شهد (#قشهد) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/06/31 @NoavaranAmin ⭕️کاهش (69.08) درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 17.87 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 60.8 درصدی فروش 9 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
علی جمالی
فملی عیار از دیروز تا همین لحظه 5/4 درصد سود داده فملی در دو روز چقد میده ؟
-
سباستین بورسی
#خودرو بی خود اسمان ریسمان نکنید کار بورس تمام شده است 5 تومان بهت میده 10 تومان ازت میگیره