غالبر گزارش خرداد ماه رو کدال کرده
-
اروند عرضه اولیه تابان خیلی عرضه اولیه بزرگی هست و دوهفته دیگه میاد و مربوط به پتروشیمی فک میکنم اروند با اون عرضه یه ارتباطی داره چون میدونه همه اروند رو میفروشن میرن اونو می خرند مجمع هم که داره..
-
همیشه در سود
تخلف بسیار بزرگ فروش چند برابر تعداد کل سهام توسط حقوقی در سهام تسه 1405 طی دو ماه افای ریس بپرس کلاهت را بالا تر بیاندازد شاخص کل 600 هزار واحد دیگر خواهد ریخت از کلیه سهام ها به غیر از سکرد خارج شوید
-
زرگر سمت شپنا نرین لطفا شتران اذیت کن و بیشتر دوست دارم
-
کارگزاری بانک شهر
میانگین بازده هفتگی ابزارهای سرمایه گذاری در بورس مثبت شد؛ صندوق های زعفران 1.8%، مختلط 0.5%، املاک و مستغلات 0.5%، درامد ثابت 0.4%، حامل های انرژی 0.3% و بازار سهام 0.14% بازدهی ثبت کردند. 🆔 @bshahrb
-
م -ه
سصوفی دوستان سود سهام کسی هم واریز شده وایا خبری از تاریخ جدید واریریش دارید؟؟
-
SenaNews سنانیوز
🔝 شاخص 4 صنعت افزایش یافت 🔺بررسی داده های مربوط به شاخص صنایع فعال بورس نشان می دهد، در جریان مبادلات روز یک شنبه 7 تیر 1405، هم زمان با غلبه روند نزولی بر نماگرهای بازار سهام، فقط 4 صنعت موفق شدند بازده مثبت را به ثبت برسانند. 🔺امروز شاخص صنایع «فنی و مهندسی»، «حمل ونقل و انبارداری»، «محصولات چوبی» و «استخراج نفت و گاز به جز اکتشاف» برترین عملکرد روزانه را از خود به نمایش گذاشتند. هم چنین شاخص صنعت «فنی و مهندسی» با عبور از سقف تاریخی خود، قله جدید 14 هزار و 282 واحدی را به ثبت رساند و به جمع صنایع سقف شکن بازار سهام پیوست. 👈 گزارش کامل را در سایت سنا مطالعه کنید @sena_news https://www.sena.ir/news/94858/
-
solatzo
#اریا شرکت پلیمر اریا ساسول در گزارش عملکرد سه ماهه منتهی به پایان خرداد 1405 اعلام کرد مجموع فروش این شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون به بیش از 6 هزار میلیارد تومان رسیده است.عملکرد مالی در خردادماه بر اساس داده های منتشرشده، اریا در خردادماه 1405 عملکرد قابل توجهی داشته و توانسته است 1113 میلیارد تومان فروش ثبت کند. این رقم نشان دهنده تداوم روند مثبت فروش شرکت در ماه پایانی فصل بهار است.
-
صندوق های طلای بورس ایران
#عیار بتونه خط روند رو بزنه مشکوک به الگوی سروشونه صعودیه. میتونین واستین بعد زدن خط روند اقدام به خرید نوسانی کنین اگرم ریسک پذیر هستین امروز پله اول رو بزنین. ( من امروز یه پله نوسانی خریدم چون فکر میکنم ار اس ای زیاد پشت خط روند نمونه) اگه خریدی باید ریسک هاشم بپذیری #طلا #صندوق_طلا #عیار #کهربا #گنج #مثقال👇 https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
بنیرو گزارش خرداد امد روی کدال…ملاحظه کنید… خوشبین #
-
اهورا مزدا
#کایزد امروز رنج خوبی کشید و حجم خرید کرد ن