#اختصاصی 🔻#تجارت نیوز گزارش می دهد: 🔸پایان بورس امروز یکشنبه 7 تیر 1405 / 7/2 همت پول حقیقی از بازار سهام خارج شد •️معاملات امروز بازار سهام در حالی به پایان رسید که 74 درصد از نمادها در محدوده منفی معامله شدند؛ اماری که به وضوح نشان می دهد بازار در اختیار فروشندگان بوده است. •️فضای کلی معاملات متاثر از اخبار نگران کننده درباره تبادل اتش در تنگه هرمز و همچنین گمانه زنی ها درباره تعطیلی احتمالی بازار در هفته اینده، به شدت هیجانی و منفی دنبال شد. •️شاخص کل بورس با کاهش 100 هزار و 762 واحدی، افتی معادل 1/95 درصد را ثبت کرد و در سطح پنج میلیون و 75 هزار و 593 واحد ایستاد. •️این کاهش قابل توجه، یکی از سنگین ترین افت های اخیر بازار محسوب می شود و نشان دهنده فشار فروش گسترده در نمادهای شاخص ساز است.| تجارت نیوز 🔗گزارش کامل را از طریق لینک زیر بخوانید👇 https://tejaratnews.com/?p=1294397 🖊امیررضا سولقانی @tejaratnews https://tejaratnews.com/author/amirreza-sooleghani
-
صندوق های طلای بورس ایران
#عیار بتونه خط روند رو بزنه مشکوک به الگوی سروشونه صعودیه. میتونین واستین بعد زدن خط روند اقدام به خرید نوسانی کنین اگرم ریسک پذیر هستین امروز پله اول رو بزنین. ( من امروز یه پله نوسانی خریدم چون فکر میکنم ار اس ای زیاد پشت خط روند نمونه) اگه خریدی باید ریسک هاشم بپذیری #طلا #صندوق_طلا #عیار #کهربا #گنج #مثقال👇 https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
بنیرو گزارش خرداد امد روی کدال…ملاحظه کنید… خوشبین #
-
اهورا مزدا
#کایزد امروز رنج خوبی کشید و حجم خرید کرد ن
-
ali84
#شبندر دوستان یه نیم نگاهی به سهم فلامی داشته باشید با 95درصد سود سازی نسبت به پارسال در دوماه گذشته نتنها رشدی 14درصدی نوسان داشته بجهت خالی کردن سهم از طرف سهامدار درصدی وعدم حمایت بازیگر اصلی به کف قیمتی ریزش رسیده و20درصد بازده منفی دارد اماده صعود هستش مراتب جهت اگاهی است نه خرید لطفا با تحلیل خودتان خرید کنید پرسود باشید
-
NoavaranAmin
فولاد امیر کبیر کاشان (#فجر) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/12/29 @NoavaranAmin ✅افزایش 12.54 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 97.23 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 56.12 درصدی فروش 3 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
م م
وبملت امروز بعضی از ض ها که ITM بودن حتمی OTM هم شدن مثل ضملت 4022
-
گلدا توریل 800 هزار تومان رفتم تو ضرر پیتزا که باهاش نمیدن تن ماهی 2-3 تا ضرر کردم والا… پولمون بی ارزش شد
-
مهدی پیروزفر
شستا باید واقع بینانه روند حرکتی شستای امروز رو بررسی کرد.دراین بازاربشدت سرخی که حجم سنگین عرضه ها همه ی بزرگان شاخص ساز و همگروهیای شستا رو به صف پرشمارفروش برد همینکه شستا صف فروش نبست،جای شکرش باقیست،ضمن اینکه بسادگی از خریدسنگین حمایتیه حقوقی نمیتوان گذشت،هرکی میخواست براحتی فروخت وسهم ازفروشنده خالی شد.به نظرم فردا از اخرین قیمت امروز حجم میخوره وسبز میشه
-
جستجوگر بورسی
#ساحل نرخ 39%
-
اهورا مزدا
#بکابل عجب رنجی زد بازیگر خوبی پیدا کرده از سه شنبه که از فروش به صف خرید رسید انروز هم همان روش