جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| haza12345
۱۳:۰۵:۴۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

گشان سلمان خان، شاید حرفت برای سایر سهم ها درست باشه، ولی گشان امروز نشون داد که روندش صد در صد صعودیه. شما به این سیوال جواب بده: چرا با توجه به اینکه اکثر سهم ها منفی بود، گشان مثبت شد؟ چرا این همه حجم خورد؟ راحت می تونست امروز منفی بشه و برای همه قانع کننده بود، چون برای همه سهم ها این جوری بوده. پس سعی کن روی هوا حرف نزن. اول فکر کن بعد نظر بده.

لیست اخبار