⁉️وضعیت بازار: ✅ #رایا بعد عدم تایید ناظر با دو مرتبه بازگشایی بدون نوسان ( ناظر کلا مشکل داره با این سهم) بدون دامنه در قیمت 250 +35تومن سود مجمع یا 285 تومان صف خرید شد ✅ #اروند بعد افت 45 درصدی متعادل و مجددا صف فروش شد 😂 ✅ بازگردان #وفیروزه امروز 100میلیون رو عرضه نکرد اگه 5% (500میلیون) سهم بازارگردانی رو تموم کرده باشه جالب میشه ✅ #فطلوع که قبل جنگ منفی 20% بود و دی ماه گفتیم تا اردیبهشت یا یک سالگیش نگه دارید الان مثبت 42% بازدهی داره https://t.me/arze401/2315 https://t.me/arze401/2336 @arze401👈 کانال
-
محمدعلی اکبری
وبملت پالایش و شپنا که فرصت ورود شون تموم شد
-
فسبزوار فراتر از تصور…
-
حسین رضایی
خفولا با سلام دوستان چند پست پایین تر اهداف اولیه خفولا را نوشتم 1415 بعد 1500 به راحتی در دسترسع فریب این بازیها را نخورید یا حق
-
وبملت 115 تا 120
-
وبملت بیوتیک تازه داره استارت میزنه اگر دنبال سهمی بیوتیک رو جمع کن. حق تقدمش 9 تیر تمام میشه و شروع رالی سهم استارت میخوره
-
Chiko
وبملت خدا از حقوقی سهم نگذره
-
شتران و البته شتران خدا میدونه برنامه این جماعت چیه
-
شپنا پالایش و شپنا صف خرید شدند
-
حامد حامدی
اهرم به نظر من فردا شپنا هم صف فروش نظر شخصی
-
فملی من میرم فردا مجدد میام.این منفی ها ادامه داره.رانتیا هفت روز پیش خارج شدن