🔴🔴#کهربا دومین #فروش_حقیقی در قیمت 158,741 ( 2.45% ) ساعت: 12:09 383نفر هر کد میانگین 109 میلیون تومان مجموعا 41,785میلیون تومان قدرت خریدار: 1.3 م.سی روز: 0.5 | سرانه حقیقی: 196 م.سی روز: 48 قیمت پایانی 158,818 ( 2.5% ) @fundSmartMoney2 1405/04/07
-
گروه آرمان آتی | ArmanAti
📍نقشه بازار #صندوق_های_طلایی ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ❤یک اتیه ارمانی… 📱@ArmanAti ✅کانال بله گروه ارمان اتی 🌐www.armanati.com http://ble.ir/armanatigroup
-
مهدی پیروزفر
شپدیس شک نکنید اگر هیجان فروش بازاربشدت سرخ نبود،شپدیس امروز صف خرید میشد،بااینحال حقوقی ها وحقیقی های اینده نگر امروز اضافه کردن فقط حقوقی ها حدود130ملیون سهم خریدند.تو این دوسه روز کاری پول خوبی وارد سهم شده ،منتظر استارت انفجاریش باشید
-
ختراک رو شاخص مثبت منفی میخوره رو شاخص منفی منفی رو میخوره
-
کانال تحلیل "ایران بورس آنلاین"
🔻 🔵 دیدبان: تحلیل تکنیکال هفتگی طلا 🕓 یکشنبه 07 تیر - 28 ژوین 🔍 جستجو: #دیدبان #انس_طلا #اونس_طلا #تحلیل_اونس_طلا #تحلیل_تکنیکال #تحلیل_طلا تحلیل هفتگی اونس طلا XAUUSD _ یکشنبه 07 تیر اونس طلا به سطوح حمایتی مهمی رسیده است! در نمودار هفتگی طلای جهانی، طلا در یک روند صعودی قدرتمند، پایدار و شتاب دار قرار دارد. رالی صعودی از محدوده های 3200٫00 دلار شروع شده و طی چند ماه بدون اصلاح های عمیق، تا اوج قیمتی 5600٫00 دلاری حرکت کرده است. اما این نرخ به مقاومت تبدیل شده و نتیجه ان ورود بازار به کانال نزولی و کاهش قیمت طلا تا محدوده حمایتی 4000٫00-3885٫00 بوده است. همچنین، قرار گرفتن قیمت زیر خط روند نزولی و کاهش شاخص RSI به محدوده 37، نشان دهنده برتری فروشندگان و تضعیف مومنتوم صعودی است. د… مشاهده مطلب: https://iranbourseonline.co/?p=238990 پشتیبانی کانال اموزشی اینستاگرام | یوتیوب | اپارات 🔺 https://t.me/IranBourseOnline https://t.me/ForexVideo https://www.instagram.com/iran_bourse_online/ https://www.youtube.com/@IranBourseOnline/playlists https://www.aparat.com/playlist/735179
-
نارنج اهرم کسانی که از ارزندگی و شاخص 20میلیونی میگفتند.الان بیان بگن چجوری سرخطی تو صف فروش بزاریم در سهمی که در قله خریدیم
-
Mo Es
ثشرق با هوش مصنویی ارزش ذاتیشو کمتر از هزارتومان میزنه.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
-
Chiko
شپنا شپنا پر قدرت 💪
-
شپنا ورود اماتور یعنی با هیجان فروختنش هم شبیه خریدنش خواهد بود یعنی تا تخلیه شدنشون پدر سهم هم در میاران
-
جاوید
#حفاری پارسال با حفاری مجمع رفتیم بیچاره شدیم برای پرداخت سود سه بار بدقولی کردند
-
علی اصغر خانجانی
وهنر این شرکتا به شدت زیان ده هستن دوستان به امید ریزش زیادی قیمت در یکسال گذشته نیایین داخلشان گیر کنید و گرفتار بشین اینا برای خورد و لرد شون اومدن ملک گاندی شرکت را فروختن و هیچ شفاف سازی هم نشد پس شرکت سود ساز نیست اموال فروشی می کند