#ونیرو امروز یکشنبه 7 تیر کل صف فرش یکجا بلعید چون میدونه گزارش زیرمجموعه اصلی تو راهه نفروشید خخخخخخخخخ
-
پول هوشمند صندوق سهامی
🔴#پالایش 32 امین #فروش_حقیقی در قیمت 472,684 ( 3.0% ) ساعت: 10:13 27نفر هر کد میانگین 144 میلیون تومان مجموعا 3,893میلیون تومان قدرت خریدار: 0.8 م.سی روز: 145.7 | سرانه حقیقی: 478 م.سی روز: 1,304 قیمت پایانی 471,714 ( 2.79% ) @fundSmartMoney1 1405/04/07
-
فملی نیمه دوم صف خرید
-
پول هوشمند صندوق سهامی
🔵#پالایش 36 امین #خرید_حقیقی در قیمت 472,684 ( 3.0% ) ساعت: 10:13 30نفر هر کد میانگین 130 میلیون تومان مجموعا 3,891میلیون تومان قدرت خریدار: 0.8 م.سی روز: 145.7 | سرانه حقیقی: 478 م.سی روز: 1,304 قیمت پایانی 471,714 ( 2.79% ) @fundSmartMoney1 1405/04/07
-
چوبین⭐⭐⭐
گلدا ارس حافرین اصلا قابل مقایسه با توریل نیست .
-
مرکز تحلیل بنیادی
🔴 این بار بررسی کرده ام که شرکت های تامین سرمایه، در ازای هزینه ای که برای کارکنان خود پرداخت کرده اند، چه میزان رشد سوداوری کسب کرده اند. در این مقایسه، تامین سرمایه خلیج فارس بیشترین هزینه را برای نیروی انسانی داشته و در مقابل، بیشترین رشد سود خالص را نیز ثبت کرده است. تامین سرمایه کاردان نیز از نظر میزان هزینه کرد و بازدهی، در جایگاه دوم قرار دارد. در مقابل، تامین سرمایه دماوند و تامین سرمایه نوین با وجود پرداخت های قابل توجه به کارکنان، نتوانسته اند بازده متناسبی در سوداوری ایجاد کنند. رشد سود خالص دماوند تنها 9 درصد و نوین 12 درصد بوده است. البته این اعداد لزوماً به معنای وجود رابطه علت و معلولی میان هزینه های پرسنلی و رشد سود نیست، اما می تواند مبنایی برای تحلیل و مقایسه عملکرد شرکت ها در بهره وری سرمایه انسانی باشد. ارش مهراز ✅ @InvestmentMind
-
📊 فــانـــد بورس 📈
صف فروش #اروند یک دور کامل جمع شد. با حمایت 65 درصدی حقوقی و قدرت 2,5 برابری تقاضای حقیقی ادامه معاملات در محدوده 5,904 تومان با صف فروش کم حجم ➖➖➖➖➖➖➖➖ 📈 @FUNDBOURS 📊
-
شپنا حرفه ای ها شپنا و پالایش میخرند بفروشید تا من بخرم ازتون
-
علی تبرزدی
واعتبار فروش ممنوع حتی یک برگ حقوقی خرد درو میکنه سهم رو مراقب باشید
-
عیار صندوق عیار هرقیمتی و دیده باشه به اون قیمت حتما میرسه و بالاتر هم میشه بورس هم همینطوریه من خودرو از 99 دارم بعداز 6 سال هنوز ضررم جبران نشده البته خیلی کم دارم
-
سهامیاب شاهوار کیان
#غاذر در این بازار جزو هیچ گروهی نیست و سهم رانتی و با خبر محسوب میشه. اگر کسی خرید نکرد مقصر خودش هست.گفتنی ها بارها گفته شد و باید استفاده میبردید. انشاالله خبرهای جدید از سهم گذاشته خواهد شد.فعلا در قدم اول تا 3000 تومان با سهم هستیم