جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
شهاب .استاد بازارهای نامنظم! | osatad
۱۱:۳۰:۰۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

#وبصادر اینکه بانک صادرات 100 برابر زیر ارزشش معامله میشه رو قبلا با دلیل توضیح دادم .و ارزش بالای این سهم بر کسی پوشیده نیست .می خوام نکته ای مزاح بگم .برای اجازه تاسیس یک بانک .با صفر شعبه و ابتدا به ساکن .شما حداقل باید 20 همت داشته باشید تا اجازه تاسیس بانک رو بگیرید !! مثلاً اگه کسی باشه که ذهنش اندکی کار کنه این باشه که بانک بزنه هیچوقت این کار رو نمیکنه بلکه میاد و با 20 تا 25 همت حداقل 40 تا 50 درصد سهم بانک صادرات رو میخره .عوضش نصف بانکی رو خریده که 65 سال سابقه داره . نزدیک 3 هزار شعبه داره. و خوارزم و وسپهری رو داره که کلی شرکتهای زیر مجموعه رو شامل میشه و… فقط پرتقوی پالایشی که داره همان موقع بفروشه 40 الی 50 همت کاسب میشه به عبارتی نصف دیگه بانک رو میخره میشه 100 درصد مالکیت + 20 الی 25 همت هم سود روش که میشه پوشش سرمایه اولیه !!( یعنی بانک برای ان شخص خریدار رایگان در میاد :-) + اینکه حدود 3 هزار شعبه داخلی و 28 شعبه خارجی و هلدینگ وسپهر و سرمایه گذاری خوارزم و منابع بانکی 2 هزار همتی و… که بماند . اخه این سهم چرا به این وحشتناکی مفته :-) منتظر زمان می مونیم شاید زبل خانی این فکر به ذهنش خطور کرد :-)

لیست اخبار