جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
milfund94 | milfund94
۱۰:۵۸:۳۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

#غگل اخرین توییت از سال 99 این سهم رو دارم درسته با اختیار خودم خریدم ولی بدترین سرمایه گذاری من بوده این چند سال، همه چیز، تاکید می کنم همه چیز متورم شد بجز قیمت تعداد زیادی سهم همین سهم جزو بدترین ها بوده بعد میری سابقه رو می خونی می بینی عجب چطوری کارخونه خریدن چطور سال 98 تجدید ارزیابی کردن چطور قیمت سهم رو بالا بردن و انداختن به ملت. سال 99 توی کدال هم می گفتن سهم اتفاق قابل توجهی براش رخ نداده که امروز روز گیر نیافتن کسی یقه اشون رو نگیره بگه تو 100 میلیارد از کارخونه درامد نداشتی چطور بالای 1000 میلیارد تومن فقط با سفته بازی پول دراوردی؟ اینجا شاید عدالت اجرا نشه ولی خدا هست و روز حساب هم هست من عمرا بگذرم چون هیچ جوره برام دیگه جبران نمیشه عمر من برنمیگرده. حساب ما با اقایان سلطانی و مشهدی زاده و بقیه به قیامت.

لیست اخبار