#مجمع #دلر 📌مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت داروسازی اکسیر با حضور بیش از 82.86 درصد سهام داران برگزار شد. مشروح این مجمع به شرح زیر است. ✅سود تقسیمی به ازای هر سهم 940 ریال به تصویب سهامداران رسید. 📊 @BourseMagz
-
سجاد احمدی
غگل مجمع باید پاسخگو خیلی چیزها باشید امسال
-
سیدبهراد احدی
ثشاهد ماشاالله این همه تحلیلگر تو صفحه هست چرا نگفتین اصلاح داره حداقل خارج می شدیم دوباره پایین ورود میکردیم
-
Bahari Mk
شستا کسی میدونه سود تقسیم شده کی واریز میشه؟
-
فامیل دور
غزر سلام الهی ضرر به جان عزیز تان نباشد من هفته پیش با سود همه را فروختم البته چند نفر گفتند اشتباه کردی دعا میکنم شما هم سود کنید
-
Chiko
شپنا شپنا صف خرید 🚀
-
فزر فملی زیادی باد شده بود اصلاح حقشه، فزر واقعا اجحاف شد
-
احد جعفری
#فسوژ کسی خبری از مجمع نداره؟
-
علی آقا
تپکو 35 تومان زمان ورود
-
عدنان جعاوله
فزر فقط حقوقی فزر . خوشم میاد می دونه داره چیکار می کنه . ولی شما نمی بینید . اینا رو الان متوجه نمیشی . بعد از افزایش سرمایه متوجه میشی
-
چوبین⭐⭐⭐
گلدا استاد سعیدی فملی کلی ضررم لطفا راهنمایی کنید