#شبریز به اطلاع می رساند با توجه به عدم رعایت مفاد ماده 38 دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران ( عدم رعایت الزامات ماده 7 بند 5 (صورت های مالی 12ماهه حسابرسی نشده مجموعه منتهی به 1404/12/29)دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس اوراق بهادار تهران اقدام به اعطای فرصت 14 روزه به ناشر (تا تاریخ 1405/04/11)جهت رعایت موارد فوق نموده است. #فماک در خرداد 1166 میلیارد ریال فروش داشت و 3ماهه به 2891 میلیارد ریالی رسیده است #بشهاب جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت 11:00 روز پنج شنبه مورخ 1405/04/18 در استان تهران ،شهر تهران به ادرس میدان فردوسی - خیابان سپهبد قرنی پلاک 49 برگزار میگردد #کویر با فروش 15031 میلیارد ریالی اغاز کرده است کمی این ماه از موجودی فروخته بود در اردیبهشت با رشد 23628 میلیارد ریال بود خرداد هم 22511 و و 61171 میلیارد ریال 3ماهه فروش داشت ماه قبل 41209 میلیارد ریال بود #خاذین 41 فروردین و 419 میلیارد ریال اردیبهشت و 642 میلیارد ریال خرداد فروش داشت3 ماهه 1103 میلیارد ریال فروش داشت #فاما پیرو اگهی منتشره در تاریخ 1405/03/30 در خصوص دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه راُس ساعت 08:30 روز یکشنبه مورخ 1405/04/14 به اطلاع میرساند مجمع عمومی عادی سالیانه در تاریخ مذکور برگزار نمی گردد و تصمیم گیری در خصوص دستور جلسات ذیل به مجامع بعدی که تاریخ ان متعاقباً اعلام میگردد موکول گردید #خپارس جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت 09:00 روز شنبه مورخ 1405/04/27 در استان تهران ،شهر تهران به ادرس کیلومتر 9 بزرگراه شهید لشگری (جاده مخصوص کرج) ، شرکت پارس خودرو ، سالن اجتماعات سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار میگردد #دهدشت جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت 10:00 روز چهار شنبه مورخ 1405/04/17 در استان تهران ،شهر تهران به ادرس شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واقع در تهران، خیابان کریمخان زند، نرسیده به میدان شهدای هفتم تیر، ساختمان شماره 38 ، سالن همایش های طبقه همکف برگزار میگردد #دلر 940 ریال تقسیم کرد #لطیف 200 ریال تقسیم کرد #پارتا در خرداد جالب بود و 4459 میلیارد ریال فروش زد . اردیبهشت با رشد 3436 و در فروردین 2133 میلیارد ریال فروش داشت 3 ماهه 10109 میلیاردریال فروش زد و نزدیک مشابه قبل بود #قرن 1100 ریال تقسیم کرد #اریا تولید بهتر شده ولی در فروش عملکرد قوی نداشته و 11128 میلیارد ریال فروش زد و 3ماهه 60920 میلیارد ریال بود . در فروردین با افت تولید و فروش مواجه بوده و 19918 میلیارد ریال فروش ثبت کرده است . در اردیبهشت اندکی بهتر شد و 27508 میلیردریال بود و3 ماهه 60920 میلیارد ریال بود. یک سوم تولید را در خرداد فروخته است . #شبصیر 1620 ریال تقسیم کرد 📌گزارش عملکرد شرکت ها👆👆 نماد مد نظر را با # در کانال پیدا کنید https://t.me/filterBourseUniversity/40101
-
میخ پول | بورس تهران | MIKHEPOOL
🟡 بیشترین حجم معاملات 🟡 #وبملت، #شستا، #خودرو، #وبصادر، #وتجارت، #شپنا، #خساپا، #وگردش، #ثاخت، #غپینو، #شبندر، #ذوب، #ونوین، #شتران، #وپارس @Mikhepool | میخ پول
-
میخ پول | بورس تهران | MIKHEPOOL
🟡 شاخص سازها 🟡 #شپنا، #رمپنا، #ونوین، #وامید، #وتجارت، #کگل، #شیراز، #ومعادن، #کچاد، #تاصیکو، #شبریز، #خودرو، #پارس، #افق، #شپدیس @Mikhepool | میخ پول
-
علیرضا
صندوق های بازنشستگی صنعت نفت در نامه ای رسمی خطاب به محمد شریعتمداری، با استناد به مصوبه هیات رییسه این صندوق، اعلام کرد که از زمان معرفی نماینده جدید صندوق در هیات مدیره شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، وی دیگر هیچ گونه اختیار قانونی برای انجام اقدامات در جایگاه نماینده صندوق ندارد. در این نامه که به امضای حسین حسین زاده، رییس هیات رییسه صندوق های بازنشستگی صنعت نفت رسیده، تاکید شده است که با معرفی نماینده جدید برای ادامه دوره عضویت در هیات مدیره هلدینگ خلیج فارس و مدیرعاملی حسن عباس زاده، از همان تاریخ تمامی وظایف، اختیارات و مسیولیت های مربوط به شریعتمداری به فرد جدید منتقل شده و هرگونه اقدام از سوی مدیرعامل سابق، فاقد وجاهت و غیرمجاز خواهد بود…ظاهرا یکی از علتهای ریزش امروز فارس این داستان بوده..
-
Kian1one | کیانوان
🏘دو سه روزیه روند صندوق های ملکی از بازار بورس جدا شده این صندوق ها گرچه همبستگی زیادی با بورس دارن و معمولا قبل رشد بورس و قبل ریزش نوسانات بورس رو پیشخور میکنن اما چند روزیه صف فروششون جمع میشه و حتی رنج مثبت داخلشون کشیده میشه… میشه دو سناریو فرض کرد اول اینکه رشد احتمالی بعدی بورس رو پیشخور کنن دوم اینکه کلا روندشون بعد از این جدا بشه و به کف خودشون نزدیک شده باشن مشابه اردیبهشت تا خرداد 1403 یا فروردین 1404 توی صندوق های ملکی همیشه لیدر ارزش مسکن بوده اما دو صندوق کاخ و کلید هم از صندوق های مطرح بحساب میان بخش کوچیکی از سبد بورسی رو به صندوق ملکی بزاریم بد نیست تنوع سبد هست اگر با تحلیل نموداری صندوق های ملکی موافق هستید با ری اکت زیر این پیام اطلاع رسانی کنید 🎁دوره های رایگان کیان 🎓اکادمی کیانوان رو به دوستان خودتون هم معرفی کنید👇 🆔️ @kian1one 📞09035048042 🌐 www.kian1one.ir https://t.me/amoozesh_kian1
-
روایت بازار سرمایه
📣 اطلاعیه پذیره نویسی صندوق طلا نماد #مهرگلد ⏰ تاریخ : از سه شنبه 1405.04.09 به مدت سه روز کاری 💲@TSETMCrevayat مهرگلد
-
سهامداران خساپا خودرو
🟩 #پالایش صندوق پالایشی یکم-سهام (بورس) اخرین قیمت: 472,684 🟢 ( +3.0%) قیمت پایانی: 471,381 🟢 ( +2.7%) حجم معاملات: 61,227,562 نسبت حجم امروز به میانگین ماه: 967% ارزش معاملات: 2,886.1 میلیارد تومان #D1405_04_07 12:29:59 @Namadify_bot
-
کهن دیارم سنگسر
یه گزارش از کف بازار… در پی تنش ها در تنگه هرمز تتر یه بالایی زده و اومده بالای 171 هزارتومان معامله میشه…. سرهمینم صندوق های طلا هم 4 درصد مثبت خوردن و طلا هم نزدیک 17 میلیون شده… بورس هم سنگین منفی خورد و خروج پول داشتیم…. #سنگسر_انلاین 🆔 @sangesaronline_ir
-
خبنیان سهمی که ناظر نظارت نمیکند یعنی حقوقی خودش ناظر است
-
ثشاهد سال 402 شاخص 2 میلیون و سهم 3000 تومن و الان شاخص 5 میلیون و سهم 850.
-
Maybe
#ونیرو بله شاهد هستیم که ماله کش با وعده افشا الف برگشته غافل از اینکه اون افشا الف قراره منفی باز بشه تو این بازار منفی