جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
سالار صفائی | salarsafaie
۱۰:۵۴:۲۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

این بدردنخور که اسمش هست رایان هم افزا و سیستم معاملاتی اکسیر رو ساخته، سازمان بورس و چند میلیون سهامدار رو گروگان گرفته و پدر ملت رو دراورده. جالبه که یکی هم نیست بهش بگه بالا چشمت ابرویه! یه سیستم دو زمان باید کار کنه، مگرنه بقیه اوقات که فشاری نیست. اما این سیستم فشل که رایان هم افزا کرده تو پاچه ملت، نه وقت خوب بازار جوابه، نه وقت بدیش. و وقتی لازمش داری از دسترس خارج میشه. کار ندارم که حتی ممکنه عمدی تو این کارشون باشه اما حداقل سازمان باید این انحصار رو از اینجور شرکتها بگیره و بده چارتا شرکت معتبر تا رو سیستم های معاملاتی خوب کار کنن. راه دیگه هم اینه که خود کارگزاریا که ماشالله وضعشونم خوبه بدن یه سیستم معاملاتی براشون درست کنن. انحصار این مملکت رو برداشته، یه گوشش هم بورس و سیستم معاملاتی! @salarsafaie

فالورها 36328
تاثیر (Imp) 7739.0
بازدید 7739
تعامل (Eng) 53.0
لیست اخبار