#دارا_یکم هفته پیش زنگ ریزش بورس رو مسیولین در تلویزیون بصدا دراوردن البته که اونها بظاهر منظورشون رشد بورس بود اما مگه میشه مسیولین ما یکبار هم که شده درست کار کنند
-
MEHDi
بکاب بکاب رو از بازیگر… بخرید و کیف کنید…
-
وسبحان حمایت مهم 190 شکست کل بازار 100 درصد رشد داشت وسبحان 10 درصد هم نداشت… ن.ش
-
اهرم مدل خالی کردن امروز شپنا منو یاد وبملت انداخت تو روزهای گذشته
-
محسن نظری تحلیل تکنوفاندامنتال
چه فروش جذابی زد کساوه 516 میلیارد در خرداد ماه جمع فروش 3 ماهه به نزدیک 1200 میلیارد رسید 3 ماهه پارسال 454 میلیارد
-
اهرم قیمت ضهرم ها تو این یکی دو ساعت رشد کرده و بنظر می رسه خریدارها نگاه مثبتی به بازار فردا دارند باید دید امروز اخر وقت بازار و یا اول وقت، صف فروش جمع خواهد شد یا خیر
-
محسن کریم زاده
ثاخت الان حق ما نیس بندازینمون بیرون خودتون برین اون بالاها
-
روح اله افشار
فزر عدنان جان🌹 دیدی گفتم عیار 44 42 رو به این راحتی از دست نمیده تارگت 27 تومن براش می دادین😄🤚 قیمت 44 42 عیار ، قیمت پاییز 1404 بود ، عیار 75 80 تومنی برای اسفند ماه ، اصلا دور از دسترس نیست🚀🤚 فزر هم که یک برگش فروشی نبوده و نیست❤️🧿👊
-
غالبر اقای روحانی عزیز امروز میانگین کم نکردید؟
-
محسن کریم زاده
ثاخت میدونین چن سال همت کردیم دم این مدیر شرکت اون مسیول سازمان اون ابدارچی غدیرو دیدن که نذاریم بره بالا
-
امیر حسین
حکشتی به شما رسید تو صف خرید بودین؟