جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| fast911
۱۰:۲۷:۵۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

شپنا یکی نیست بگه اخه شپنا 100 درصد رشد کرده رسیده به چی ، 1000 تومن ، یه سهم پالایشی باید 1000 تومن باشه؟؟😂 برید ببینین سهم تسلا ، ارامکو ، اپل دونه ای چنده ؟ ادم نمیدونه گریه کنه یا بخنده…🥲

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار