شپنا یکی نیست بگه اخه شپنا 100 درصد رشد کرده رسیده به چی ، 1000 تومن ، یه سهم پالایشی باید 1000 تومن باشه؟؟😂 برید ببینین سهم تسلا ، ارامکو ، اپل دونه ای چنده ؟ ادم نمیدونه گریه کنه یا بخنده…🥲
-
تالار معاملاتی
📆تاریخ: 1405/04/07 📌روز: #یکشنبه 💫#صف_خرید قوی امروز: 🔹بورس و فرابورس #زبینا #داسوه #کفرا #رتاپ #فزر #غدانه #فسبزوار #حاسا #دلقما #شراز #وگردش #رنیک #نیروترانسفو #ا_س_پ #دبالک #کربن #تلیسه #کسرا #بجهرم #زفجر #بالبر #دماوند #فن_افزار #دفرا #ومپنا #میهن #جم #بمولد #فگستر #کیمیا #ثامان #پیزد #ومهان #بیوتیک #شفن #دشیمی #کیمیاتک #دقاضی #بکابل #درهاور #غپینو #خیمن #جم_پیلن #کسعدی #ثفارس 🔸پایه #خفولا #وسنا #خکاوه #فبیرا #غشوکو #سفاسی #کارام #وسرمد #شفارا ⚡️استانه بالا یا #صف_خرید ضعیف : 🔹بورس و فرابورس #ثاخت #ناما #شفا #پاریز #قشهد #مداران #غچین #غاذر #ثنوسا #بتهران #پکرمان #ولشرق #زنگان #تاپکیش #ثرود #بگیلان #خکرمان 🔸پایه #قیستو #وایند #وامیر #زنجان #سنوین #ثنام #تمحرکه #تابا #داراب #شپلی ☀️امروز کلا #صف_خرید بوده اند : 🔹بورس و فرابورس #حکشتی #چخزر #دجابر #مفاخر #دارو #فتوسا #توسن #تپسی #دزهراوی #فمراد #دروز #بپویا #دسبحان #شغدیر #تادیکو #غشهداب #ونفت #زهلال #ذرت #غبشهر #شمس #دتوزیع #رمپنا #ددانا #وفیروزه #حتاید #غمهرا #درازک #شارپیلن 🔸پایه #ممسنی #حیات #وملت #شساخت #وفتخار #شمواد #واتوس #پلوله #غبهار #کابگن #سکارون #نتوس #رایا #دحاوی #سخواف #قاروم #وثخوز #گنگین #سلار #وایرا #خودکفا 🆔@talaremoamelati 🟥امروز کلا #صف_فروش بوده اند : 🔹بورس و فرابورس #توریل #سهگمت #شجم #بکام #چکاپا #تبرک #سبهان #خاور #بالاس #سغرب #ملت #غکورش #ورنا #خمحرکه #فروی #کی_بی_سی #غنوش #زپارس #خلنت #سنیر #غالبر #خزر #پارتا #پخش #فولای #فرود #سخاش #کساوه #ستران #وایران #سصوفی #خنصیر #غشهد #کترام #کساپا #شپاس #سفار #دسبحا #وگستر #تکشا #ثشاهد #حپرتو #کاما #حریل #غبهنوش #ساوه #خنور #ساربیل #وساپا #سلیم #وتجارت #سبزوا #ثشرق #زگلدشت #کفپارس #زدشت #سهرمز #واتی #قاسم #فملی #سخوز #غپاذر #خگستر #سکرد #گدنا #قتربت #وبشهر #سفارس #دتولید #دکوثر #سابیک #برکت #ولبهمن #فسرب #خراسان #افق #افرا #سباقر #غپونه #سخزر 🔸پایه #فاهواز #لخانه #رتکو #وپسا #وحافظ #ابین #وسدید #رفاه #ولاعتماد #واحیا #تاتمس #تشتاد #بایکا #ومشان #فبستم #سفارود #دهدشت #وفردا #لکما #کمینا #بتک #غمارگ #فافق #فکمند #سمایه #دشیری #ثاصفا #فسدید #حشکوه #بهیر #جوین
-
سدید یاب
#وسدید وسدید زیانده رفت تا 120تومن بشه تف بر وسدید وفراب بازار رفت تو اصلاح فقط شانس بیاریم ج ن گ نشه…
-
ا
#عیار چقدر برای سهامداران زود دیر شد،روزهای سرخوشی از افزایشهای پی در پی سهامهای فیک وکاغذی ،و این بار به ماه هم نکشید،شروع تشکیل صفهای فروش که از فملی گل سرسبد بورس شروع و کماکان ادامه دارد!
-
سرنوشت
شپلی اقا نیکو نگردد راهنماییش نکنید
-
فملی اونایی که بالای 6 میلیارد دارند عیار بخرید بریم برای صف خرید
-
وسدید اگه بلد بودن تاریخ دقیق میدادن
-
وساپا سهمی که تا مدتها نباید اجازه ورود میداد، به چه وضعی افتاد، صف فروش 180 میلیونی معلوم هست حقوقی ابن صف جمع نمیکنه
-
فملی چی بگم والا
-
بمپنا گروه برقی صف خرید به جز این سهم !
-
گشان سلام. امروز واقعا نشون داد که می خواد روند صعودی به خودش بگیره. روزایی که بورس مثبت بود گشان منفی میشد، وقتی هم که بورس منفی بود، گشان از همه جلوتر منفی بود. خدا رو شکر امروز ثابت کرد که تا ماه های اینده بالای 5 هزار تومان به راحتی خواهد رسید.