جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| hamid135757
۱۰:۰۴:۵۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

عیار من از 99، مقداری خاور و خودرو و چندتا عرضه اولیه دارم که همشون توی ضرر هستم هنوز. فقط عرصه اولیه فزر را داخل سود تپلی هستم. فقط طلاست که میمامد

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار