جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Pedarjepeto | piinokio
۱۰:۰۷:۲۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

#وسین امروز بخش زیادی از پرتفوی نقد کردم درصد سهام را تا بعد تعطیلات وسین که رفته تو خ لا نگاهش نکنید از بقیه بازار سود خوبی، گرفتم

لیست اخبار