خساپا بازدهی یک ساله فملی 240 در صد بازدهی یک ساله خموتور منفی 37 در صد کدوم رو میخرین واقعا ؟ مردم عجیبی داریم
-
پکویر اگه اینجا هستی بازیگر عزیز . ما حالا حالاها می خریم . کار خوبه خدا درست کنه
-
ثفارس بوی کباب نیست…بخری گیر افتادی…مطمین باش
-
غشهداب اخرین فرصت فروش امروز هست
-
فزر فی دیسلایک چنده استاد ؟
-
hassan biba
#رمپنا در خرداد 14446 میلیارد ریال درامد داشت البته باید سهم را تلفیقی و 12ماهه دید در هر صورت 28140 میلیارد ریال فروش داشت
-
As
فزر سهم رو باید از حقوقی تو کف خرید نه از سهامدار خرد که ترسیده ، برکت توی اینه
-
فرهاد خیرخواه
#وبملت بزرگواران هرگز مبنای روند صعودی یک سهم رو حجم خرید قرار ندهید شاید تمام کسانی که دیروز در صف خرید زدند امروز حد ضررشون فعال شده باشه و کسانی که امروز در صف خرید زدند با گذشت زمان حد ضررشون فعال شده 90 درصد معامله گران با حدضرر وارد بازار میشن شما نمیدونید دیگران با چه استراتژی خرید انجام میدن پس خیلی رو حجم حساب نکن . فقط به عنوان یک فاکتور حجم رو زیر نظر بگیر
-
وبملت واقعا فکر میکنید بورس توش سود خوابیده نه فقط طلا نقره
-
مهدی عرفانی
🌺🌺🌺🌺🌺 سیگنال مثبت از محل فروش دارایی در « #ولنوین » ولنوین مزایده فروش یک ملک را برگزار کرده و در این مزایده، شخصی با پیشنهاد مبلغ 2,010,000 میلیون ریال و با شرایط پرداخت نقد و اقساط، به عنوان نفر اول مزایده شناسایی شده است. این پیشنهاد برای بررسی و تایید نهایی به هییت مدیره شرکت ارسال شده تا در صورت تایید، به عنوان برنده مزایده معرفی شود. به نظر می رسد این خبر می تواند برای ولنوین خبر مثبتی باشد و توجه بازار را به سهم جلب کند. در مجموع محدوده 2000 ریال برای سهم می تواند محدوده مناسبی برای خرید تلقی شود.
-
سدبیر بهترین موقعیته واسه اینکه توجه بازاروبه خودش جلب کنه