نمادهایی که افشای الف خوردند #رپویا، #ثزاگرس، #فروی https://t.me/sahm_golchin_bourse
-
علی تبرزدی
واعتبار به راحتی مثبت میشه وبرمیگرده حتی امروز فروش=0
-
وساپا این صف جمع نمیشه متاسفانه باز چه خبر هست!!!
-
شستا اقای ادیب تضمین مدید؟
-
شپنا سه ماه 40 تومن ساخته بیخودی بادش نکنید
-
علی محمد
خزامیا چی خبر ؟ خزامیا ورشکسته شده ؟
-
اهرم دارم سکته میکنم تورو خدا کمکم کنید ضستا 4046
-
محسن کریم زاده
ثاخت نخرید اقا نخرید چی بخرید بخرید میکنی مشتی شش سال زحمت کشیدیم تو اب نمک خابوندیمش حالا غریبه بیاد بخوره؟
-
🌱 نوسان سبز 💰
#جم یادتونه چارتش گذاشتم گفتم چقدر جذابه بررسی کنید بفرمایید صف خرید از همون 3500 هم برگشت پستهای ریپلای رو ببینید
-
رضا الف
#کرمان شده محل نوسان گیری.. حقیقی بدجور اتیش میزنه به مالش
-
بورس
شپدیس سلام دیشب حالت های شپدیس را خدمتتون عرض کردم.حالت نا مطلوب ان عملی شد.انقدر ضعیف ظاهر شد که تایید خرید درپایین هم نداد.دفتر شپدیس را امروز ببندید.امشب تحلیل نهایی درخدمتم.