جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
حسین بخششی | hossein1615
۰۸:۳۰:۲۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

#خودرو به جای افزایش قیمت خودرو باید روی قیمت سهام کار می کردند نه سازمان حمایت کاری باهاشون داشت نه تابلو می شدند ، در ضمن سرمایه لازم هم برای سرمایه گزاری کسب می کردند .

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار