اخابر بخرید که مفت به این قیمتا…
-
ح م م ح
بکاب فداتون
-
حسین نصر
#شستا مجددا فردا صف خریده.شک نکنین
-
جواد حسینی
وبملت سال قبل یه مقداری از وبملت رو تبدیل به وخاور کردم در حد دو درصد. وخاور چقدر خوب رشد کرد در میان مدت. ولی بلند مدت به نظرم وبملت از همه بیشتر سود میده.
-
آرش دانایی
تو تا از نمادهای من صف خرید هست پکرمان و بجهرم
-
کیومرث قهرمانی
فزر دیروز عرض کرده بودم صف فروش فزر حقش نبود ، ولی به عمد و با تاخیر یک روزه صف جمع شد .
-
ح م م ح
بکاب بعضیا عکس خریدهاشون میزارن عکس فروش نمیزان دوری کنید از این افراد
-
وبملت دوستان گلم ما اینجا جنگ باهم نداریم فرض کنید یک ماشین جت با سرعت مثلا 500 تا داره حرکت میکنه!!! و شما شتاب اولیه اون رو هم میبینید و میگید این تا فلان نقطه میرسه با این شتاب و سرعت!!! یهو وسط راه سرعت رو به شدت کم میکنه!!! تارگتت عوض میشه. باهم مهربون تر باشیم سپاسگزارم موفق پرسود باشید.
-
فملی مس به دیدبلند مدت خوبه سهم کوچیک واسع نوسان انتخاب کنید
-
میلاد عزیزی
اهرم از خریدو فروش مکرر پرهیز کنید در قیمت های جذاب مثل حقوقی ها خرید کنید و در مثبتی های بالا بفروشید و منتظر رسیدن دوباره به قیمت های جذاب باشید نوسان گیری نکنید طول موج نوسان بگیرید 💚💚💚💚
-
سهم ناب
کسرام خریددددددددددددددددددددد الان صف خرید شد