#شفارا با روند دوست باشید در ابتدای روند صعودی بلندمدت سهم هستیم این سهم 5-6 سال هست هیچ بازدهیی به سهامدار نداده پتروشیمیی با حداقل فقط بالای 1 همت دارایی فقط1.7 همت
-
شستا سکته زدم بیچاره شدم ضستا4036 خدایا کمکم کن
-
نوین تحلیل
#حفارس تحلیل در خواستی دوستان روند صعودی همچنان ادامه دارد تا زمانی که حد ضرر ترند یعنی عدد 4463 شکسته نشده (حد ضرر ترند یعنی با شکستش ترند تغییر میکنه.و ترند نزولی میشه و برای حفظ روند صعودی نباید شکسته بشه و در واقع حد ضرر سهامداران بلند مدتی هست در صورت شکست به تارگتهای نزولی مشخص شده اصلاح خواهد کرد) 1405/4/7 @novin_tahlil
-
وبملت سبک کردم، حسینا خریدم، یعنی حاضرم حسینا را با پنجاه درصد رشد بخرم ولی این سهم را نداشته باشم. این سهم همه را سرکار گذاشته.
-
جواد زارعان
بپویا هم صف خرید ببخشید 🏃♂
-
فرزاد هاشمی
وبملت بازار اروم اروم از لحاظ تکنیکالی می ره به سمت اصلاح هفته بعد هم 3 روز تعطیل هست دوستان سیو سود رو حداقل در نظر بگیرین
-
گلدا تنها نماد بازاری که نمیتونم تحلیل منطقی بدم فقط شپدیس اونم نمیفروشم باز
-
فملی زمان خرید رفت نیمه دوم شهریور 30درصد زیر این قیمت ها
-
وهامون سهم رااز160رسوند به 130 بدون سودنقدی مناسب
-
اهرم شپنا هم خالی کردن شبندر وشتران شستا هم صف فروش سنگین
-
حمید
الومینا حقوقی رو ول کنید خودتون بخرید