جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
لنگرووود گیلانی | lan-56-m
۰۸:۵۰:۴۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

غشهداب غشهداب 250تومنی شاید عرضه کنه اما ظاهرا بازرگردان و حقوقیش تصمیم گرفتن اسم غشهداب رو سر زبونا بیارن و هرکی حرف از بورس و سهام و بازارسرمایه میزنه بهمدیگه بگن برو غشهداب بخر امیدواریم بعداز6سال مزه سهامدارای یه سهم خوب رو بچشیم امیدواااااریم

لیست اخبار