جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
فرهاد عزیزپور | farhadazi
۰۸:۲۳:۲۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

اهرم اهرم و خیلی از نمادها دارند لگ c از امواج اصلاحی abc رو تکمیل می کنند و هم زمان هم فلگ صعودی هم داره شکل می گیره! امروز اهرم ممکن هست از صف فروش استارت بزنه ولی کندلش سبز بسته میشه و به احتمال زیاد بالاتر از کلوز کندل دیروز بسته خواهد شد! به همین دلیل هعست که میزان خریدها بالاست و صف های فروش دیروز جمع شدند! اگر قرار بر نزول بود حجم معاملات به شدت افت می کرد! از کنار مطالب غیر مستند فقط عبور کنین و نزارین بر تصمیات شما اثر بزاره!

تعامل (Eng) 6.0
لیست اخبار