جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| 6mar
۰۶:۰۳:۴۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

به نظر من افزایش سود برای اینه سهامتو مفت بدی بری صندوق بعد نتونی بخری. درست مثل سالی که سود 30 درصد کردن و بعد بازار راه افتاد همونجا ایران خودرو بعد مجمع عادی با مثبت 70 باز شد

تعامل (Eng) 6.0
لیست اخبار