جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
قاسم هاشمی | gh13581358
۲۳:۴۲:۱۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

ثشاهد الانشم دیر نیست ، نمیتونیدتحمل کنید بفروشید برید یه سهمی که فکر میکنید خوبه بخرید ، مهم نیست چقدر ضرر کردید جلوی ضرر رو هر وقت بگیرید فایدست ، اگر هم هستید خب سهمتون رو حمایت کنید ، منفی بافی نکنید ، میانگین کم کنید چه میدونم خرید بزنید ، مات نشینید و نگاه کنید هی بره بالا هی بیاد پایین

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار