جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
NABZBAZAR NOVIN | nabzbazar62
۲۳:۱۴:۲۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#خبهمن سلام دوستان وقت همگی بخیر امیدوارم همگی پر سود باشید . به عنوان یه دوست و کسی که نزدیک 8 سال تو این بازار فعالیت دارم ازتون خواهش می کنم اولن صبور با شید دوما با پول قرض و وام به هیچ عنوان وارد این بازار نشید . این بازار جای یکشبه پول دار شدن نیست اما میتونه در اینده ثروتمندتون کنه . اما در مورد خبهمن باید عرض کنم میتونه تا حوالی 700 تومان رشد کنه اما این به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست این فقط یک تحلیل شخصیه . در ضمن این رشد قیمتی به خلی عوامل بستگی داره اولیش اینه که دامنه نوسان درست بشه و ریسکهای سیستماتیک

لیست اخبار