جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| asgharhavani
۲۲:۱۵:۴۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

کپرسپولیس قیمتش که مفته، ارزش این سهم بیش از اینهاست کاشی پرسپولیس بهترین و بزرگترین کارخونه کاشی یزده بهترین کیفیت کاشی را تو ایران داره مالکانش ادم حسابین بهترین حقوق و مزایا را به کارکنانش میده سود ساز و با بنیاده، خودش باربری داره اگه الان تجدید ارزیابی بشه شاید بالای 1000 درصد افزایش سرمایه بتونه بده فقط از تجدید چقدر ساختمان توی تهران جاهای مختلف داره حالا این فقط از اموالی که داره خود کارخانه فقط چند هکتار است من خیلی به این سهم امیدوارم ولی صبر میخواد یک موقعی سفار داشتم، الان هم میگم این سهم اینده اش باید خوب باشه، این هم بگم با وجود همه این مواردی که گفتم و نگفتم رشد سهم قطعی نیست

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار