💻فرابورس ایران از عرضه اولیه نماد «رانیز» در تاریخ 7 تیرماه خبر داد. این عرضه به روش ترکیبی و در دو مرحله برای صندوق های سرمایه گذاری و عموم سرمایه گذاران اجرا خواهد شد. در این پست، تمامی موارد کلیدی از جمله: 🔺جزییات مراحل عرضه 🔹تخمین نقدینگی مورد نیاز 🔺 بررسی وضعیت مالی و حوزه های فعالیت شرکت 🔹 شرایط بیمه سهام (اختیار فروش تبعی) را بررسی کرده ایم. 🔗 ثبت سفارش از طریق لینک زیر: https://register.behgozinbroker.ir/ 🔤🔤🔤 کارگزاری #بورس بهگزین را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید: ✔️بله ✉️تلگرام 📷اینستاگرام https://ble.ir/behgozinbrokerage https://t.me/boursebehgozin https://www.instagram.com/behgozinbrokerage/profilecard/?igsh=Y21vdzhkNG91aHB4
-
غریبه
#سرود مبلغ فروش شرکت در سه ماهه امسال برابر با 50 درصد کل فروش سال قبل بود و همچنین 40 درصد پیش بینی فروش امسال رو پوشش داد. یعنی اگه هر سه ماه همین قدر فروش کنه سود هر سهم امسالش به جای 270 ممکنه تا 350 هم افزایش پیدا کنه. ولی از الان نمیشه با قطعیت گفت ممکنه فصل تابستون یا فصل های دیگه فروشش نوسان قابل توجه داشته باشه و روی سود نهایی تاثیر بزاره.
-
خودرو تا اخر هفته منفی هست .فقط طخود ها…
-
وبملت 31 میلیون سود داد شبندر 30 میلیون ضرر وبملت بالانس پرتفوی به دادم رسیده فعلا
-
سنجر خان ایران
ثامان امروز از صف فروش خریدی..درسته؟؟
-
M.ahmadi
#وسپه سلام دوستان وسپه با همین دست فرمان شش ماهه میتونه 2400 میلیارد تومان درامد داشته باشه و در 12 ماهه سودسازی 6700 میلیاردتومانی را خواهد ساخت البته باید به واگذاری سهامش و درامد ناشی از ان هم دقت داشت و رصد کرد ولی اگر با همین پیش بینی من کف کف 6500-6700 میلیارد تومان درامدداشته باشه و معمولا همین مقدار سودسازی خالص بسازه با 800 میلیارد سودانباشته میشه 7300-7500 میلیارد تومان سود قابل تخصیص برای مجمع 1405 که اگر تقسیم به تعداد برگه سهام کنیم سود نقدی هر سهم میشه 141 تومان قیمت فعلی سهم 485 و سودسازی 141 نسبت p/d میشه 3.4 استارت سهم تقریبا از قیمت 450 تومان زده خواهد شد و همگی انگشت به دهان خواهید ماند تارگت قیمتی سهم امسال حداقل 800-850 تومان هست بماند به یادگار ریپلای خواهم کرد صبوری کنید به قول استاد "رنگین کمان پاداش کسانی است که تا اخر زیر باران بمانند"😜 موفق باشید
-
سیگنال و تحلیل سهام بورسکده
#تلیسه روز جاری در بخش دیگری از سهام بازار که در این موج صعودی قفل بودند با نزدیک شدن به سطوح مقاومتی شاهد عرضه های سنگین بودیم . از لحاظ بنیادی بررسی شده در پست بالا که ارزنده میباشد هدف بروی چارت مشخص شده
-
وبملت سهام وبملت جز سهامی است که تقی به توقی میخورد سریع صف فروشه حقوقیش خیلی ترسو است.
-
باشگاه بورس
〰️ #شتاب 🎯 بدون خطا به هدف مشخص شده رسید… 📈 هم اکنون تا 3000 تومان را میشه پولبک به سقف کانال در نظر گرفت. 😄 حمایت معتبر: 3000 تومان ❌ مقاومت مهم : 3200 تومان 🔝 هدف کوتاه مدت: 5000 تومان 🗓 1405/04/06
-
بورس ویو
در شرایط فعلی pe بازار تا کجا کشش داره؟ یک چیز مهم اینکه کم شدن خطر جنگ تاثیرش در همین حد دو سه واحد پی ای دادن به بازار اثر داره و نمیشه توقع عجیب و غریب داشت پی ای فروارد نود درصد سهام کوچیک از محدوده 2 3 واحد اومده محدوده 5 و بعضاً هم خیلی بالاتر… پس میشه گفت به محدوده تعادلی در بسیاری از سهام رسیدیم یا در این هفته میرسیم با رشد بازار سهام با پی ای محدوده 3 تا 4 خیلی کم داریم چیزی که روی تابلو ها میبینیم در شرایط فعلی بازار کشش سهام با pe فروارد بالای 5 5.5 رو نداره خیلی از سهمارو میشه نام برد که تو چند روز گذشته نسبت سود به قیمت 1405 شون اومده بالای 5 5.5 و روی تابلو ولو شدن فروارد 5 5.5 نقطه تعادلی بازاره مگه اینکه یه اتفاق جدید مثل کاهش نرخ بهره یا یه اتفاق دیگه رخ بده که پی عی بازار رو مثل رفع شدن خطر جنگ ارتقا بده اینجای بازار احتمال اینکه خرید دیمی تو کوتاه مدت بهتون ضرر بزنه بیشتر از سود هست،همین هفته گذشته فملی 10 12 درصد اصلاح کرد ولی پالایشیا 10 12 درصد دیگه رشد کرده. برای خرید جدید تو سهام مختلف باید دلایل خوبی داشته باشیم که رشد قیمت رو توجیه بکنن.
-
سیگنال و تحلیل سهام بورسکده
#تلیسه | گزارش خوب با رشد نرخ های شیرخام ㅤ 🥛تلیسه در بهار امسال حدود 800 میلیارد تومان فروش ثبت کرده و عملکرد شرکت در مجموع سه ماهه، گزارش خوبی محسوب می شود.مقدار تولید و فروش شیرخام نسبت به بهار سال قبل تقریباً ثابت بوده، اما رشد نرخ ها باعث بهبود جدی مبلغ فروش شده است. نرخ فروش شیرخام در حال حاضر حدود 2.5 برابر سال قبل قرار دارد و در نتیجه، مبلغ فروش شرکت نسبت به بهار سال قبل حدود 141% رشد کرده است. ㅤ ☑️سرمایه گذاری ارزشی