فزر سهامداران عزیزفزرداخل بورس 24 افزایش سرمایه 55درصدی ازسودامباشته تایدشده خیالتون راحت
-
م ا
قچار واقعا این جایزه داستانش چیه تهش تو پرتوی ما هیچ فرقی نکرده تو ارزش پول ما فقط چند روز تو اوج شاخص در این لامصب بشتن نزاشتن دو زار سود کنیم
-
سهامداران خساپا خودرو
قرار نیست که هر روز صف بده خودرو خساپا فردا متعادل به سمت صف خرید باید یه تنفس بدن دیگه به سهامدارنش
-
S
#ومعادن اگهی مجمع عادی سالیانه اومد تو کدال مورخ 20/04/1405
-
هادی محمدی
غشهداب علت صف خرید13 میلیاردی عشهداب صبح چی بوده؟ خبر خاصی تو سهم هست؟
-
NAV STOCK
قیمت بر خالص ارزش روز دارایی ها| P/NAV | 📆 1405/04/06 •️نماد P/NAV 1⃣- وصندوق 42% 2⃣- وبانک 48% 3⃣- شستا 79% 4⃣- وغدیر 91% ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ کانال اختصاصی NAV جهت عضویت 👇 ID: @NAVSTOCK
-
بورسیران
اقای الهی شکیب مدیرعامل خاور پیشبینی کرده که امسال (1405) 15.7 همت یعنی معادل ارزش مارکت امروز سهم سود میسازه(1413 ریال برای هر سهم)!! ببینیم میسازه یا نه جناب الهی شکیب اگر پیشبینی شما درست دربیاد گل 3 امتیازی زدی✅ #خاور
-
Javid
#قنیشا پوستش کنده شد رسید به دمش
-
بمپنا سهم پر پتانسیل با رشدی بالا فقط باید در این سهم صبوری کنید تا مستفیذ منفعت عالی شوید
-
دپارتمان بورس
🔹 خرید های گروهی امروز ؛ #وتجارت #وبصادر #وپاسار #ونوین #پارسان #شتران #شپنا #شبندر #تیپیکو #تاپیکو #فارس #وامید #شستا #دقاضی #زکشت #ثبهساز 🗓1405/04/06 @departeman_ir
-
Shahab
#ولساپا سلام از دوستان اینجا کسی هست در مجمع شرکت کند؟