شنیده ها و شایعات: (موکدا : قابل ذکر است شایعات معیار خوبی برای خرید یا فروش سهام نمی باشد) #غدانه شنیده ها حاکی ست با توجه به ظرفیت تولید و تامین دانه های روغنی می تواند به درامد حدود 1 همت در ماه برسد. #نیروگاهی با افزایش نرخهایی که رخ داده ،سود 405 شرکت های نیروگاهی 80 درصد بالاتر از سال 404 هست. #تاصیکو تولید طلای تفتان به 40 کیلوگرم در ماه رسید. #کیمیا فعال بودن کدهای وابسته به جمیلی در این نماد که احتمالا با اخبار مثبت نیز همراه خواهد بود. #ثغرب (احتیاط)فعال بودن کدهای وابسته به رفیعیان (بازیگر زماهان و زفجر سابق) #درهاور وضعیت مطلوب عملیاتی شرکت و رسیدن ماهانه ها به محدوده 170 میلیارد تومان #شستا #تاپیکو شنیده ها حاکیست به زودی ستاره خلیج فارس عرضه اولیه خواهد شد. #دزهراوی امسال 1 همت راکوتان خواهد فروخت . #پخش ماهانه به درامد 7 همت خواهد رسید. #نوری واحد اروه و امونیاک پتروشیمی هنگام زیر مجموعه نوری وارد فاز تولید ازمایشی شده است. #ثزاگرس متاستفانه باز هم شاهد سو استفاده از اموال مردم بودیم، سرمایه گذاری ارشک زیر مجموعه بیمه عشایر، 90 میلیارد پول بی زبان را در تابلو اصلی و تابلوی 2 ، خرج ثزاگرس کرد حقیقی را خارج کرد. 6 تیر 1405 کانال تحلیل سهام 1405/4/6 @novin_tahlil
-
خساپا در شفاف سازی اتی خساپا در خصوص افزایش نرخ این متن خواهد امد . مدیر عامل سایپا : جهت منافع سهامداران ؛ قیمت سهم را نزولی و قیمت خودروها 30 درصد افزایش تا جیب بالایی ها پر شود
-
ثشاهد اقا قاسم با این گفته 17میلیارد تومن، سهام می خری ؟فقط تو یه سبد از سهام!!!!
-
کانال تحلیلی بازیگران بورس
فردا روز مهمی واسه خودرو و کچاد و کگل و ومعادن هست ..شاخص هم نباید حمایت 5 میلیون را از دست بده وگرنه عرضه ها زیاد خواهد شد ( امیدوارم صندوق تثبیت روند بازی را عوض کنه چون به حد کافی سهام فروخته 😏😏😏)
-
صندوق های طلای بورس ایران
#طلا و اینکه در مورد روند بلند مدتی طلا طلا به مدت تقریبی 2 سال اصلاحی خواهد بود و بعد به مدت 4 سال با نوسانات بسیار کم رو به بالا خواهد بود ( عملا خیری داخلش نیست ) یعنی به مدت 6 سال دور سود و رشد طلا را خط بکشید. انس جهانی هم به همین صورت خواهد بود. فعلا برید متغیر های اقتصادی رو بررسی کنین تا ببینیم در اینده چه خواهد شد 😏 05/04/06 #اونس #طلا #صندوق_طلا https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
mina.MT72
#شپلی حقوقی هم فروشش زیاد شده ولی ما هستیم بران عهد که بستیم و هستیم باسهم
-
شبندر یکی از بهترین سهم هاست پارسال بعد افزایش سرمایه 205 درصدی با 414 بازگشایی شد. قبلش 1200 بود. نزدیک هفت ماه گذشته دقیقا گپ قبلی رو پر کرد
-
Eco finance|موسوی|
سرخطی قوی #حکشتی #شپنا #فسبزوار #درازک #غشهداب #رمپنا #دارو #سرخطی #واچلیست 1405/5/6
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
رصد بازار 📊 نظر شخصی 💭 این بازار روی سهم های تایید شده اصلاح کمی میده و فقط منتظر گزارش های خرداده و همچنین گزارشات فصل بهار 📝 شبندر هم از روز بازگشایی بیخودی حجم میخوره 📈، اگه صف فروش بدن بازهم جذابه 🤔
-
کانال حاج علی
🔵 بررسی 100 شرکت پربازده بازار پس از جنگ 🔵 🔴 در این پست به بررسی 100 نماد پربازده بازار از چند جنبه مختلف پرداختیم تا دید بهتری از شرکت هایی که بهترین عملکرد را در این بازه 40 روزه ثبت کردند به دست اوریم. 🔵 در این بررسی به نکات جالبی برخوردیم که به تعدادی از انها اشاره میکنیم: ✅ میانگین بازدهی نمادهای بورس، کالا، انرژی و فرابورس از صنعت نهادهای مالی واسط 90% بود. ✅ گروه محصولات شیمیایی که شامل حدود 60 نماد فعال در بازار است، تنها 4 نماینده در این لیست دارد. ✅ 4 نماینده صنعت سرمایه گذاری، همگی مرتبط با 3 صنعت دارو، غذا و سیمان بودند. ✅ از 21 نماد زراعی 8 شرکت بازدهی بیش از 80% داشتند و در این لیست جای گرفتند. ✅ به جز صنایع پراقبال بازار، ولملت، قاسم، چخزر، چفیبر، خفنر، نطرین، ثغرب، ثجنوب، شساخت، حخزر، حپارسا، شمس، پلاست نمادهایی بودند که از سایر گروه های بازار به این لیست راه یافتند.
-
شپدیس این سهم هر کی میخواس بفروشه این چند وقت فروخت. اشباع فروش گرف دیگه موقع رشد