🔹 درامد «فولاژ» در بهار 1405 از مرز 15 همت عبور کرد 🔹 کارنامه فعالیت ماهانه منتهی به 31 خرداد 1405 شرکت فولاد الیاژی ایران نشان می دهد «فولاژ» در این دوره یک ماهه در مجموع پنج هزار و 940 میلیارد تومان درامد از محل فروش داخلی و صادراتی کسب کرده است. 🔹 مقایسه این رقم با درامد یک هزار و 325 میلیارد تومانی خرداد سال 1404، رشد 348 درصدی را در فروش ماهانه این شرکت نشان می دهد. 🔹 همچنین فولاژ در این دوره سه ماهه در مجموع 15 هزار و 209 میلیارد تومان درامد به دست اورده است. این رقم در مقایسه با درامد تجمیعی پنج هزار و 688 میلیارد تومانی بهار سال گذشته، رشد 167 درصدی را نشان می دهد. 🔗 ادامه خبر #فولاژ @shahrebours https://shahrebours.com/s/261989
-
AVA_Premium
بررسی عملکرد صندوق 〰️ #موج: 🌟 بیشترین فعالیت روی #وخارزم و #تاصیکو بود که در اصل معادن طلا خریده که به نظر می رسه خرید خوبی محسوب میشه و فروش قابل توجهی هم نداشته . ➕ وزن سبدش بیشتر مس و طلا شده و این یک پوینت بسیار مثبت برای این صندوق می باشد. 🌟 بیشترین وزن سبد مربوط به #فملی ، #تاصیکو #ونوین می باشد. 🌟 یکی دیگر از صندوق های خوب بازار با ترکیب دارایی بسیار ارزشمند . 😄 ورود جدیدی به ترکیب درصدی نداشته و خیلی علاقه نداره مثل صندوق اهرم کل بازار را شخم بزنه. ❌ و تنها #زفکا تنها نمادی بوده که از ترکیب درصدی خارج شده… ❌ فروش #شپنا و #ونوین درسته قابل توجه نبوده اما به نظرم اشتباه بوده. 🗓 1405/04/06 📲 بله 📲 کانال تلگرام http://ble.ir/AVA_Premium https://t.me/AVA_PREMIUM_TEL
-
پیمان پیمان
وبملت اقای قهرمانی فرمودین روند صعودیست دوستان رو راهنمایی بفرمایید
-
روح اله افشار
فزر یک برگ فزر ، نفروشید🚨🚨 خیلی زود ، دیر میشه🤚 شرکت داره 50 درصد ، سهام جایزه میده❤️🧿 بعد افزایش سرمایه ؛ سهم ، سبکتر و چابکتر هم خواهد شد❤️🚀 ایهاالناس ، نفروشید 🚨🤚 فزر میفروشین ، چی میزارین جاش؟🧐🧐🧐🧐
-
ebi
#ولساپا فقط و فقط پس از تثبیت بالای 100 بخرید…تو پاچتون نکنن
-
به روایت نگاه
اهرم خودرو هدف قیمت 123 ریال و فولاد تمام بازار رو واژگون خواهند کرد ولی نه شاخص کل را
-
رویال بورس
#وگردش ؛ « تکسهم بعدی کانال خصوصی » #صف_خرید بعدی تقدیم شما 🌹 ✅سود اعضا از این تکسهم تا اینجا ؛ %71+ 🔹مستند خرید اعضا روی حمایت معتبر در کف قیمت ؛ 👇 https://t.me/royalbourse_ir/3885 🔶مستند خرید پله بعدی اعضا از صف فروش ؛ 👇 https://t.me/royalbourse_ir/3880 🗓1405/04/06 @Royalbourse_ir
-
بورس۲۴ | Bourse24
جهش فروش «بشهاب» در بهار؛ درامد شرکت نزدیک به 3 برابر شد به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت لامپ پارس شهاب با نماد «بشهاب» که سهام ان در بورس اوراق بهادار تهران معامله می شود، گزارش عملکرد ماهانه منتهی به خرداد 1405 را منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358789/
-
همیشه در سود
هر موقع اشاره کردم از کل بازار سهام خارج شوید فعلا فقط سکرد والسلام حوادث شگفت اوری در راه است
-
غناب این سهم عاشق قیمت 650 ریال است .
-
Mortaza
#فزر به نظرتون طی دو سال اینده فزر بهتر عمل میکنه یا فملی