جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| ali1350-144
۱۹:۲۳:۱۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

سصفها در طول ده ها سال گذشته ؛ کدام سهم یک و سال اندی مجوز افزایش سرمایه اش طول کشیده . تو را خدا کمی منطقی باشید کلا پارسال از بررسی ؛ خارج شده شرکت خودش میداند ولی برای اینکه بخواد نوسانگیری کند در اذهان زنده نگه داشته . ما زمانی می فهمیم که دیگه کار از کار گذشته . در سود دهی سهم شکی نیست متوسط ترین سهم سیمانی است اما افزایش سرمایه ای در کار نیست. اصلا حرف منو باور نکنید فقط این سوال را بررسی کنید طبق قانون مدت زمان بررسی افزایش سرمایه چقدر است ؟ اگر جوابش را فهمیدید بعد قضاوت کنید

لیست اخبار