«بموتو» در مسیر سبقت؛ درامد 9 ماهه 41 درصد افزایش یافت به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت موتوژن که سهام ان با نماد «بموتو» در بورس اوراق بهادار تهران داد و ستد می شود، کارنامه درخشان 9 ماهه منتهی به خرداد 1405 را بر روی سامانه کدال قرار داد. https://www.bourse24.ir/news/358772/
-
فملی سلام دوستان نظرتان راجع به خرید مس سونگون یا فملی کدامش ترجیح میدید
-
بورس۲۴ | Bourse24
«ولنوین» برنده اولیه مزایده املاک شمشک را معرفی کرد به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت لیزینگ اقتصاد نوین از اعلام نتایج مزایده فروش 26 واحد مسکونی واقع در منطقه شمشک خبر داد. https://www.bourse24.ir/news/358786/
-
شاهین عقابی
غبشهر احتمالا غبشهر فردا حجم خواهد خورد اگه فردا این اتفاق بیفتد دوشنبه خروج خواهم زد.
-
Me OM
خساپا نگهداری کنید
-
مهرداد تبریزی
فزر بهترین نوع افزایش سرمایه است یعنی چی دیگه سود نقدی در کار نیس اسمش روشه ، افزایش سرمایه از انباشته یعنی سود مازادی که سالها قبل ، از مابقی سود تقسیمی در شرکت انباشته شده
-
کانال افزایش سرمایه
#خنصیر گزارش توجیهی هییت مدیره به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ 2,600,000,000,000 ریال به مبلغ 7,120,000,000,000 ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالی ،بهبود نسبت مالکانه ، رعایت بند 33 استاندارد 11 حسابداری دوره تناوب تجدید ارزیابی که در تاریخ 1405/03/04 به تصویب هییت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده @afzayeshbors1
-
Me OM
خساپا فردا مثبته
-
My Market
#زشریف نمودار کلاسیک_کانالیزه خروج پر قدرت از سقف کانال فوقانی صعودی تعدیل شده… و اکنون در حال 👈پولبک / مشروط به حمایت در محدوده قیمتی تعیین شده 1400 تومانی، به روند صعودی خود ادامه خواهد داد.
-
گلدا اخر پیامم در صفحه فنفت و عیار: ( اونس نقره میره برای حمایت 55_54 18 روز پیش ) سه روز پیش هم در همین صفحه مجددا تاکید کردم
-
Saeed T
شپنا درضمن از فردا حداکثر ثبت سفارش 100 هزار تعداد سهم میشه دیگه مثل امروز 300 هزار نمیشه ثبت هر سفارش زد