با ویپاد، در صندوق طلا و درامد ثابت سرمایه گذاری کنید 🔹 ویپاد سبد سرمایه گذاری دیجیتال خود را با سه صندوق بورسی در اختیار کاربران قرار داده است؛ سبدی که شامل صندوق طلای «ریتون» و دو صندوق درامد ثابت «هزاره سوم پاد» و «پاسارگاد» می شود. 🔹 «ریتون» صندوق سرمایه گذاری مبتنی بر طلاست و امکان سرمایه گذاری در بازار طلا را بدون نیاز به خرید و نگهداری فیزیکی فراهم می کند. 🔹 «هزاره سوم پاد» صندوق درامد ثابت با پرداخت سود ماهانه است و برای افرادی که به دنبال دریافت منظم سود هستند، طراحی شده است. 🔹 «پاسارگاد» نیز صندوق درامد ثابت قابل معامله (etf) است که سود ان به ارزش واحدهای سرمایه گذاری افزوده می شود و برای سرمایه گذاری بلندمدت مناسب است. 🔹 کاربران ویپاد برای شروع سرمایه گذاری می توانند از طریق گزینه «صندوق طلای ریتون» در صفحه اصلی یا از مسیر «خدمات» و سپس «صندوق سرمایه گذاری» وارد بخش سرمایه گذاری شوند. پس از ثبت نام در سجام و دریافت کد بورسی، امکان سرمایه گذاری در صندوق های مختلف برای ان ها فراهم است. ☑️ @Emrooz
-
سلار سه اصلاح کوچک داره بعدش ادامه راه
-
کانال حاج علی
🔰بیشترین ورود پول هوشمند ؛ پتروشیمی ؛ #تاپیکو #شاملا #بوعلی #شگل پالایشی ؛ #شپنا #شسپا #شرانل #شراز دارویی ؛ #شفا #ددانا #درازک #دالبر حمل و نقل ؛ #حکشتی #حتاید #حسینا #حتوکا سایر؛ #شستا #وگردش #وبصادر #رمپنا #غشان #سیستم #تایرا #صبا 🗓1405/04/06
-
بتا سهم
#بشهاب در فروردین خاص نبود و اردیبهشت 2633 میلیارد ریال فروش زد و خرداد 2063 میلیارد ریال فروش داشت 3ماهه 4729 میلیاردریال است و3 برابر مدت مشابه قبل است
-
🔸مجله بورسی | Mag Boursi 🇮🇷
👨🏫 سوپرایز « #شپنا » در 1404؛ سود سه برابر شد! «پالایش نفت اصفهان» با مارکت کپ حدود 543 همت در صورت های مالی 1404 از جهش قابل توجه سوداوری پرده برداشته است؛ به طوری که سود هر سهم شرکت از 50 تومان در دوره قبل به حدود 150 تومان رسیده و سه برابر شده است. در عین حال براورد مدیریت نشان می دهد با فرض نفت 67 دلاری و دلار 155 هزار تومانی، سود هر سهم «شپنا» در سال 1405 می تواند به محدوده 350 تا 360 تومان برسد؛ سطحی که با قیمت فعلی 890 تومانی سهم، پی بر ای فوروارد ان را به کانال 2 واحدی می رساند.
-
گلدا بله منطق برخی توجیح است فقط بازار مالی سود پرتفو مهمه و رشد حساب نه سیمین نقرابی تعویض بازی شپدیس پتروشیمی است نقطه.
-
🅾🅽🅴 🅱🅾🆄🆁🆂
رشد 56 درصدی سود زیرمجموعه #اردینه ارد انوشیروان اصفهان 218 میلیارد تومان سود محقق کرده است. این رقم 56 درصد بیشتر از پارسال است. تولید اندکی افت داشته است. عمده فروش شرکت به سهامدار عمده یعنی #اردینه است و عمده خرید نیز از بازرگانی دولتی انجام می شود. شرکت حدود نصف ظرفیت فعالیت می کند. @Algoritm_bors
-
حامد حامدی
اهرم وبملت چند دقیقه مانده به اخر بازار،1میلیارد و هشتصد میلیون در منفی 3 خریدار داشت،که تعداد خریداران 3 نفر بودند،پس حقوقی در منفی 3 خریده نه حقیقی،که ورود پول باشد
-
وتجارت دوتا افشا ب در یک روز!!جالبه
-
کانال افزایش سرمایه
افزایش سرمایه #فزر مورد تایید حسابرس قرار گرفت. @afzayeshbors1
-
👩🏫 پیش دبستانی نخبه کوچولو👩🏫
سوره کوثر🌱🌻👩🎓 #کوثر هرگونه پاک یا مخدوش یا محو کردن ایدی کانال جهت پخش در کانال یا گروه های دیگه ممنوع❌ @Nokhbe_Kuchulu