#وتجارت بانکی مثل تجارت رو وقتی با سهمی مثل فملی و فلزات مقایسه میکنیم میبینیم چقدر بانکی عقب موندن از بازار فملی از ابتدای سال 99 تا امروز 50 برابر شده{از 40 تومن شده 2000 تومن)حالا بماند سود هم داده که بانکی ها نمیدن باقی فلزی ها هم رشدی های چند 10 برابری کردن دقیقا توی همین مدت از ابتدای 99 تا الان بانک تجارت فقط شده 7 برابر ببینید چقدر صنعت بانکی عقب مونده هست
-
به روایت نگاه
اهرم خودرو هدف قیمت 123 ریال و فولاد تمام بازار رو واژگون خواهند کرد ولی نه شاخص کل را
-
رویال بورس
#وگردش ؛ « تکسهم بعدی کانال خصوصی » #صف_خرید بعدی تقدیم شما 🌹 ✅سود اعضا از این تکسهم تا اینجا ؛ %71+ 🔹مستند خرید اعضا روی حمایت معتبر در کف قیمت ؛ 👇 https://t.me/royalbourse_ir/3885 🔶مستند خرید پله بعدی اعضا از صف فروش ؛ 👇 https://t.me/royalbourse_ir/3880 🗓1405/04/06 @Royalbourse_ir
-
بورس۲۴ | Bourse24
جهش فروش «بشهاب» در بهار؛ درامد شرکت نزدیک به 3 برابر شد به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت لامپ پارس شهاب با نماد «بشهاب» که سهام ان در بورس اوراق بهادار تهران معامله می شود، گزارش عملکرد ماهانه منتهی به خرداد 1405 را منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358789/
-
همیشه در سود
هر موقع اشاره کردم از کل بازار سهام خارج شوید فعلا فقط سکرد والسلام حوادث شگفت اوری در راه است
-
غناب این سهم عاشق قیمت 650 ریال است .
-
Mortaza
#فزر به نظرتون طی دو سال اینده فزر بهتر عمل میکنه یا فملی
-
فملی از حقوقی های عزیزم انتظار حمایت داریم .
-
شبندر بازارو نفتی ها نگه داشتن،غیر از این بودمیریخت.
-
صندوقچه بازار | StockArk
#کرازی P/E~7.1 گزارش خیلی خوبی داد. تولید در حد ماه های اخیر بود، در حالی که سال گذشته خرداد و تیر افت تولید داشته و نتیجتا تولید 40% بیشتر از ماه مشابه بود. فقط 13% فروش این ماه از موجودی بود و جهش فروش بخاطر رشد مقدار و نرخ فروش بوده. 25% فروش صادرات بوده. در مجموع بهار عالی بود و تولید 15%، مقدار فروش 115% و درامد 160% رشد داشت و عالی بود. @StockArk
-
حمید sh.s
ثشرق یا خدااا، 60 درصد ریزش پشت سرهم، خدا صبرتون بده