جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
nima | nima.2020
۱۸:۴۱:۱۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

ثبهساز من چند دفعه نوسان گرفتم بهم خوب نوسان داده و امروز بیشترش رو فروختم فردا هم بقیه اش رو میدم برای نوسان گیری خوبه برای سود نقدی گرفتن خوب نیست

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار