جادوی نرخ بهره و مهار تورم ❗️پس از طولانی ترین وقفه سالهای اخیر در معاملات بازار سهام، شاهد بازگشایی فراتر از انتظارات بودیم؛ صادقانه کسی انتظار این چنین بازگشایی را نداشت و کمتر تحلیلگری منتظر ورود بیش از 60 همت منابع به بازار سهام بود. اما چند روزی است که بازار از رونق هفته های گذشته افتاده و دیگر از میهمانی خبری نیست. همچنان ارزش معاملات بالاست و بخش بزرگی از بازار با تقاضا همراه است؛ اما عمده نمادهای گروه های بانکی، خودرویی و پتروشیمی با هجوم فروشندگان در حال افت قیمتند. یک روز جادوی نرخ بهره بازار را زمین می زند و فردا حرف و حدیث پیرامون افزایش نرخ خودرویی ها. در عجبم در شرایطی که تورم ماهیانه به بالای 80 درصد نفوذ کرده و قیمت ها افسار گسیخته در حال جهشند؛ چرا فقط خودروسازان مجبور به سرکوب قیمتند و چرا فقط خودرو باید تحت هر شرایطی ارزان بماند. 🥇 در لحظه تنظیم این گزارش بهای انس جهانی طلا کمتر از 4090 دلار و ارزش دلار در بازار داخلی حدود 167 هزار تومان و تتر بیش از 167 هزار تومان است. تمام سکه حدود 166 میلیون تومان و هر گرم طلای 18 عیار بیش از 16 میلیون و چهارصد هزارتومان داد و ستد می شود. 📊 امروز مجموع ارزش معاملات بازارها بیش از 80 همت بوده است، رکود در ارزش معاملات صندوق های کالایی طلا و نقره با حدود 5 همت و کمتر از 540 میلیارد تومان قابل مشاهده است و هیچکس از اینده فردای سرمایه گذاری خود خبر ندارد. در این شرایط معامله گران ترجیح می دهند محتاطانه تر از گذشته در بازار حضور پیدا کنند. در سایه همین احتیاط شاهد افزایش ارزش معاملات در بازار صندوق های درامد ثابت هستیم. مجموع ارزش معاملات صندوق های درامد ثابت بیش از 40 همت و ورود پول به انان بالغ بر 1.1 همت بوده است. 💎 طی معاملات روزجاری تمامی صندوق های کالایی با نوسان مثبت در قیمت ها دادوستد شدند، اغلب صندوق های طلا با حدود 2 درصد افزایش قیمت مواجه شدند؛ اما خریداران با توجه به افزایش حباب صندوق های نقره با احتیاط بیشتری نسبت به خرید انان عمل نمودند؛ ریسک خرید صندوق های نقره در قیمت های فعلی بسیار بالاست و تمامی صندوق ها با حباب مثبت بالا قیمتی داد و ستد می شوند. اگر قصد سرمایه گذاری در صندوق های کالایی را دارید؛ حتما متناسب با Nav خرید نمایید، مثلا در شرایطی که صندوق طلای زر با NAV بسیار کمتر از تابلو در حال معامله است؛ خرید صندوق های نقره توجیهی برای سرمایه گذاری ندارد. در پایان معاملات امروز ارزش ذاتی هر واحد از زر 694.530 ریال و قیمت تابلو صندوق 686.530 ریال بوده است. 💸 همان طور که پیشتر اشاره شد؛ ارزش معاملات صندوق های درامد ثابت بیش از 40 همت بوده و جالب تر انکه نقدینگی به درامد ثابت ها سلام داده است و تا پایان بازار بیش از 1080 میلیارد تومان به ان ها وارد شد. همچنین با دیدگاهی متفاوت نقدینگی بیش از 176 میلیارد تومانی از طلا و بیش از 1954 میلیارد تومانی از سهام رویگردان شده است. در سمت صندوق های نقره با وجود حباب شدید قیمتی خریداران با پذیرش ریسک بیشتری در بازار حضور دارند، در سایه معاملات اهالی بورس ورود نقدینگی بیش از 90 میلیارد تومانی در بخش نقره ای بازار دیده شده است. 📞 02154906 🆔 @OmidInvestmentBank
-
صندوق های طلای بورس ایران
نمای #صندوق های #طلا ➖#ارزش_معاملات: 4,345.4 🟩#درصد_پایانی: % 2.18+ 🟩#درصد_اخرین: % 1.80+ 🟥#برایند_پول_حقیقی: 200.4- 🟥#برایند_پول_درشت: 461.5- اخرین اپدیت: 16:01 #D1405_04_06 #طلا #صندوق_طلا #عیار #کهربا #گنج #مثقال👇 https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
بتا سهم
#ثبهساز در خرداد 1265 و 6ماهه 25979 میلیارد ریال فروش داشت
-
سغرب اقا چرا هر چی میخریم فرداش میره تو ضرر این چه مدلشه مگه میشه یه کارخانه سیمانی اینقد فروش داشته باشه یکی نداشته باشه اونم این کارخانه های معروف!! هر چی داشتم ضرر شد که
-
علی عسکری
خصدرا امروز بطور واضح مشخص بود که خریداران اصلی خصدرا افراد معمولی نبودند صف های 50 میلیونی فروش به انی غیب میشد منم فردا یک پله میخرم
-
بتا سهم
#حگهر دی را با عدد 8710 میلیاردریالی اغاز کرده است و بهمن 9138 میلیاردریال و اسفند 8789 میلیاردریال درامد و فروش داشت و 3 ماهه 25103 میلیارد ریال فروش شده است در فروردین 7076 میلیاردریال فروش داشت و اردیبهشت با رشد 9272 میلیارد ریال بود و خرداد 13213 و 6 ماهه به 58294 میلیارد ریال رسیده است
-
ثشاهد من به اصلاح شاخص مشکوک شدم 927 تمن فروختم فردا باز میخرم اگه اوضاع خوب باشه تعداد سهامم بیشتر میشه
-
Amir000111 Amiri
خودرو فقط پیگیر این بشین: چرا حقوقی خودرو همیشه سنگین میفروشه؟!کدوم سهم بورسی سراغ دارین ک هر روز حقوقی بفروشه؟حتی تو صف فروش!! شپنا یکماهه صف خریده حقوقیش قطره ای میفروشه!خودرو دست کیه هر روز صف فروش ملیاردی میفروشه و تموم نمیشه سهمش؟!
-
عقاب آسمانها
خودرو دوستان اصلا کسی سهم خودرو نمی خرد این حجم کد به کد خود حقوقی
-
🙊 VIP1405🙈
سهم های که زیر مجموعه هلدینگ شستا هستند…هر ساله 90 درصد سود را تقسیم می کنند… سهم سود ده با p/e های پایین زیر مجموعه های هلدینگ برای سود مجمع مورد ارزیابی قرار دهید… ما از این گروه #کلوند انتخاب کردیم… سهم های دیگه گروه شان را نیز بررسی کنید… علت رشد خوب شان نیز بخاطر تقسیم خوب شان است…همین #فباهنر علت رشد اخیرش به خاطر همین سود مجمع بود.
-
فارس فارس از نظر ارزش مارکت فاصله زیادش با فملی رو باید جبران کنند کلا ارزونه هنوز