جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| znyar1991
۱۷:۳۵:۲۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

خکرمان اولین سهم بورسی که داشتم این بود و کاش هیچ موقع وارد این بازار پولسوزی نمیشدم یادمه 100هزار سهم داشتم به قیمت 20میلیون الانم نگه میداشتم 100میلیون نداشتم اون موقع با این پول میشد 4تا پراید بخرم دلارم یادمه 4هزار بود اینه بازار بورس

لیست اخبار