فزر من چیزی که از منابع معتبر خبر داشتم گفتم حالا صبر می کنیم ابلاغیه رسمیش هم میاد 🤚
-
گزارشات کدال (سود نقدی مجامع)📊
#حبندر سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ 2973 ریال
-
وپاسار منفی های وپاسار هم دوست داشتنی است فرصت اضافه کردن هست💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛
-
گزارشات کدال (سود نقدی مجامع)📊
#خدیزل سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ 290 ریال
-
ali gh
اهرم فعلا شستا شپنا تاپیکو جلو اصلاح بازار گرفتن اینا شل کنا بازار اصلاح جزیی داره
-
وپاسار تو هر منفی وپاسار فرصت خریده فقط بخرید حقدقی عالی داره 💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛
-
کپشیر سهامدار کپشیر بودن متضمن اینده درخشان و پرسوده درگیر قیمت روزانه نباشید ❤️
-
رضا ز
سشرق خروج پول از سیما نیها
-
mehdi hashemi
فافزا گزارش خرداد فافزا را می توان ضعیف ارزیابی کرد. درامد سه ماهه شرکت به حدود 19.5 میلیارد تومان رسیده که نسبت به 104.7 میلیارد تومان سال قبل افتی بیش از 80 درصد را نشان می دهد. کاهش شدید حجم فروش، رشد کمتر از تورم در نرخ محصولات و کوچک شدن مقیاس فعالیت، مهم ترین نقاط ضعف این گزارش هستند. تنها نکات مثبت، ثبات نسبی نرخ های فروش، عدم وابستگی ارزی و نبود فشار ناشی از واردات مواد اولیه است. با این حال، تا زمانی که شرکت نتواند حجم تولید و فروش را به سطوح سال گذشته بازگرداند، این گزارش از منظر بنیادی نمی تواند سیگنال مثبتی برای سوداوری اتی تلقی شود. بازار سرمایه معمولاً با افت 80 درصدی درامد شوخی ندارد؛ حتی اگر شرکت توضیح بدهد که بخشی از ان به زمان بندی فروش مربوط بوده است .
-
Gader
شبندر فکر کنم تا اخر سال 60 درصد رشد کنه برسه به 2000 تومان
-
روشان نیلی
ثاخت بزارید ثاخت سقف 99 رو بزنه، تازه جالب میشه ثاخت، ده سال اخیر هیچ رشدی نکرده حتی سال 99 هم مثل بقیه سهام رشد نکرد، دوتا ساختمونشو تو کیش یا شمال بفروشه، پولش بیشتر از ارزش کل شرکت میشه