جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| alpham
۱۶:۳۶:۰۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

کاما پس چی فکر کردین فکر کردین همیشه باید فملی و وبملت و بقیه سهام مثبت و صف خرید باشه تا کاما هم صف خرید باشه؟ هر سهم راه خودشو میره. تا 6 سال پیش که اصلاح سهم تموم نشده بود بعله کاما تابع شاخص و اکثریت بازار بود. ولی از الان به بعد راهشو کم کم جدا میکنه و بقیه بازار براش مهم نیست

لیست اخبار