ونیرو ما فروختیم با غگیلا و جم پیلن جابجا کردیم 3 درصد سود اینو با حد ضرر 10درصد رد کردم
-
حکشتی امروز با سرخطی بهم نرسید
-
شتران ❓یک سوال برای سهامداران شتران… اگر قرار باشد صنعت پالایش طی چند هفته اینده با انتشار گزارش های ماهانه خرداد، گزارش 3 ماهه، مجمع سود، اجرای مجدد فرمول قیمت گذاری جهانی و تعیین تکلیف نرخ های جدید روبه رو شود، ایا منطقی است ارزش شرکت ها فقط بر اساس نوسان یکی دو روزه قضاوت شود؟ به نظر می رسد بازار هنوز در ابتدای فصل انتشار اخبار بنیادی این گروه قرار دارد. بسیاری از سرمایه گذاران حرفه ای معمولاً زمانی به صنایع ارزنده توجه می کنند که هنوز بخش مهمی از محرک های سوداوری روی کدال منتشر نشده است. تیرماه می تواند برای کل گروه پالایشی، از جمله شتران، یکی از مهم ترین ماه های سال باشد و ارزش واقعی شرکت ها بیش از گذشته مورد توجه بازار قرار گیرد.
-
فولاد بیچاره سهامداران فولاد حیف سرمایه نازنین که یه عمر براش تلاش کردیم و پووچ شد
-
Mehdi5045
#خگستر این همه سال حقوق های نجومی به خودشون دادن و با سرمایه خودشون رفتن طلا و دلار خریدن بعد شش سال که همه چیز 20برابر شده قیمت سهامش رو اوردن یک چهارم قیمت 6 سال پیش (1300 تومن که تعدیل شده اش 900 میشه و تا 225 تومن هم پایین اوردن ) و اورده نقدی زدن، وقتی دیدن دو تا جنگ هم شد کسی نفروخت گفتن حالا بعد شش سال چطوری مفت بخریم با پول های نجومی مون ، اره دیگه… اورده نقدی میزنیم شما زرنگ نیستی ،،، شما دزدی. تف به تو کین گونه ذاتت بوده از اول گدا رو تاوان دادن ظالم ها مخصوصا شماها مافیای خودرو حتی با خود خدا هم شوخی ندارم باید تیکه پاره شدن شما ها و هرکسی که کمکتون کرد و هرکسی که سکوت کرد رو تا بینهایت ببینم و لذت ببرم ازش وگرنه هرچی از دهنم دربیاد به خودش و عدالتش میگم
-
وبملت خیلی شیک تومنفی 3خریدمش با دوتا کد
-
شفارس دوستان گزارش فروش خرداد ماه کدال نشده؟
-
بورس مبین
در #بازار_امروز (6 تیر 𝟙𝟜𝟘𝟜) چه گذشت؟ 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 خالص ارزش معاملات سهام، حق تقدم ها و صندوق های سهامی برابر با 34,430 میلیارد تومان. خروج پول حقیقی برابر با 2,103 میلیارد تومان. میانگین سرانه خرید هر کد حقیقی 73.7 میلیون تومان و میانگین سرانه فروش هر کد حقیقی 65.8 میلیون تومان. بیشترین ورود پول حقیقی را در #تاپیکو ، #شپدیس ، #شستا ، #شتران و #حکشتی ، و بیشترین خروج پول حقیقی را در #وبملت ، #فملی ، #اروند ، #ونوین و #پخش شاهد بودیم. در پایان بازار امروز (بورس و فرابورس) 431 نماد در مثبت و 457 نماد در منفی بسته شدند. همچنین 233 نماد در صف خرید و 245 نماد در صف فروش به کارشان پایان دادند. ◽️▫️◽️▫️◽️▫️◽️ 🌐 @Boursemobin
-
صندوقچه بازار | StockArk
#سرود P/E~7.9 مثل سال گذشته تولید افت داشت و 149 هزار تن تولید کرد، در حد ماه مشابه و 25% کمتر از اردیبهشت. با افت 30% مقداری فروش نسبت به اردیبهشت درامد 27% افت داشت. بهار در مجموع عالی بود و با رشد 15% تولید سیمان(510 هزار تن) درامد 116% بیشتر بود، عمدتا بخاطر رشد نرخ های صادراتی (نرخ دلار) @StockArk
-
شمواد فعالیت_ماهانه
-
بورس با شاکر
#فیلتر_شخصی 14050406 افزایش دوبرابری ارزش خرید حقیقی نسبت به فروشنده امروز و ارزش خرید حقیقی روز قبل(56 نماد) #ابنوس #اتکای #بپویا #بجهرم #بزندگی #پاریز #پاکشو #پناه #تابا #تایرا #تکنار #تمحرکه #توسکا #ثامان #ثغرب #ثقزوی #چتر #حپارسا #داراب #دحاوی #درازک #دروز #دزهراوی #دفرا #رایکا #زنجان #سام #شفام #شکلر #شمس #شمیم #عالیس #فاخر #فماک #فنوال #قیستو #کابگن #کربن #کوانتوم #گنگین #مانی #مروارید #مسگون #مفاخر #ممسنی #مهر #نتوس #نخل #واتوس #وسنا #وفتخار #وگردش #ولنوین #ومپنا #ویستا #هرمز @shakerbourse