جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| sd10
۱۶:۰۰:۳۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

صنوین علت حباب منفی این بودکه هرکسی که درروندصعودی بازارنمی توانست سهم بخردمیومداین صندوق رومی خریدبدون انکه ازپورتفوان مطلع باشددرنتیجه درروندنوسانی حتما فروشنده می بود

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار