جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| jafarkhani0098
۱۶:۰۲:۲۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

فاذر با فاذر 100 تومانی 20میلیون سهم میشه 2 میلیارد .پول 207 دنده ای .در صورتی که اون زمان عیار خریده بوذیم الان 10 میلیارد میفروختیم

لیست اخبار