جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
Boursight | boursight
۱۳:۵۷:۱۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

نمیگم سبد رو خالی کنید و کلا از بازار برید بیرون من خودم الان بیشتر از 50 درصد تو سهام ام منتهی عرضم اینه سهامی که موقعیت چارتی خطرناک دارن (بعد یه حرکت خوب حجم سنگین خوردن) یا بنیاد درست حسابی ندارن و نگاه بلندمدتی بهشون ندارید و…) رد کنید تا در مواقع مناسب با سهام بهتر جایگزین کنید یک سوم پرتفوی رو که سهام بنیادی و مستعد تون باشن و از بنیادشون مطمین هستید به شرط اینکه رشد زیاد نکرده باشن و حجم زیاد نخورده باشن در هر شرایطی نگهداری کنید اگه تو گروه بگید چه سهامی دارید دقیق تر میتونم راهنمایی تون بکنم مثلا #افق یه سهم بنیادی و اینده داره ولی در 4 سال گذشته تا الان 15 برابر شده و بهتره با سهام بنیادی رشد نکرده جایگزین بشه

فالورها 869
تاثیر (Imp) 162.0
بازدید 162
تعامل (Eng) 13.0
لیست اخبار