#شپلی پتروشیمی مارون 170 هزار تن در سال اکریلونیتریل تولید خواهد کرد که سالانه 120 هزار تن در اختیار شپلی قرار میگیره (حالت ایده ال). باتوجه به اینکه فروش خرداد حدودا 1.5 همت هست و بدون فروش اکریلیک بوده، درصورت وقوع سناریوی فوق بتدریج فروش شرکت به بالای 3 همت در ماه میرسه. باید درنظر داشت حاشیه سود اکریلیک میتونه حدود 17% به بالا باشه، ضمن این که محصول سوداور شپلی، اکریلیک هست. ضمنا تجدید ارزیابی شپلی بدون اپدیت ارزش سرمایه گذاری ها بتاریخ منهتی به اذر 1404 حدود 39 همت شده که با دلار 70 تومن بوده (ارزش فعلی مارکت شرکت 14.3 همت) و ضمن اینکه مشکلات مربوط به رفع توثیق مالکیت ها در سهام تودلی رفع شده که ترجیح مدیران بر فروش سایر زیرمجموعه هاست تا #شمواد. (یک فقره از دارایی های شرکت 40 همت ارزشگذاری شده). قراره پتروشیمی مارون وارد سهامداری عمده شرکت بشه که باتوجه به تامین ACN در اینده ای نزدیک از این پتروشیمی، تاثیر بسیار مطلوبی در اینده سهم خواهد داشت. ضمنا بلوک توقیفی العقیلی با توجه به قول مساعد قوه قضاییه بزودی مشکلش رفع میشه و امکان جابجایی خواهد داشت. نیروگاه 15 مگاواتی که مشکل با منابع طبیعی حل شده و بزودی مازاد تولید به شبکه توزیع عرضه میشه (درامد مناسبی برای شرکت و کاهش هزینه برق مصرفی)- پارازیلین رو داره مازاد بر نیاز شمواد تامین میکنه - قراره 2 دستگاه وایندور جدید به خط تولید اضافه بشه
-
Mola Mola
صندوق گنج فرصت خرید احتمال زیاد فردا مثبت بالا
-
متعجب
#شاخص_بورس فلوله سلام تا حالا تو عمر 30 ساله بازاری ام همچین مجمع پر پتانسیلی ندیده بودم. خدا قوت مدیرعامل محترم و کارکنان محترم شرکت لوله و ماشین سازی ایران(فلوله)
-
Khatereh Roshan
دفارا 150 تقسیم سود دارد
-
محمد صالحی
بازار به دلخواه شما سهام رو قیمت گذاری نمیکنه. #شلرد 10همت مارکت+40همت بدهی+ توقف تولید=کرماشاه 60همت. بنظر من بازار داره با خوشبینی به اینده شلرد رو گران معامله میکنه.
-
پول هوشمندصندوق طلا
🔴#زرفام اولین #فروش_حقیقی در قیمت 118,680 ( 2.17% ) ساعت: 15:12 2نفر هر کد میانگین 611 میلیون تومان مجموعا 1,223میلیون تومان خریدار این معامله تماما #حقوقی بوده است قدرت خریدار: 0.6 م.سی روز: 0.5 | سرانه حقیقی: 40 م.سی روز: 9 قیمت پایانی 118,778 ( 2.25% ) @fundSmartMoney2 1405/04/06
-
رضا حسینی
فملی 5100 تا 5200 رنج زمانی حداقل 1 ماهه
-
شتران کسی اطلاع داره به سهام چقد سود تعلق میگره تو مجمع
-
هادی رستمی
ثپردیس لعنت بربورس لعنت برثپردیس بیخودترین سرمایه گذاری همین بورس بدردنخوره
-
سغرب واقعا قصد باز کردن صف فروش و ندارن؟
-
متعجب
#فلوله سلام تا حالا تو عمر 30 ساله بازاری ام همچین مجمع پر پتانسیلی ندیده بودم. خدا قوت مدیرعامل محترم و کارکنان محترم شرکت لوله و ماشین سازی ایران