جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
چوبین⭐⭐⭐ | 13951364
۱۳:۲۱:۲۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

گلدا ببینید داشتم دانیک در منفی دو می گرفتم تا نوسانگیری کنم . حواسم باز پرت کردن . اقا اینطوری اصلا نمیشه کار کرد . شاید چند نفر دیگه یه سودی می گرفتند نمیشه اینطور کار کرد .

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار