جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mirfath
۱۳:۰۲:۴۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

فزر امروز خریدار بودم . فردا هم میخرم . حجم خرید من کم نبود . من و دوستانم خیلی خوب داریم می خریم . جهت اطلاع عرض کردم تا شاید یه خیر و برکتی به هر کسی که این پیام رو دید برسونم . خریدار باشید . زیر ازش ذاتی داره معامله میشه . بازم هر جور راحتید . البته مثل همیشه عرض میکنم که این نظر شخصی بنده هست و ملاک معاملات شما قرار بگیره . این جمله هم مجبوریم بنویسیم تا دردسر نشه برامون

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار