غالبر جناب فرزام از 3500 میگه ورود پول داره ولی هر روز صف فروش هست
-
شجم تازه با وضعیت پارسال قرار بود،1406 نصف ظرفیت شروع به کار باشه، تکمیلش سال های اینده باشه !! با این وضعیت بنظرم همون نصفه هم شروع نمیشه ،
-
reza12345678
#وساغربی https://www.tasnimnews.ir/fa/news/1405/04/06/3626573/%D8%A8%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D9%84%D8%AA-%D9%BE%D8%B3-%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%A9-%D8%AF%D9%87%D9%87-%D8%B3%DA%A9%D9%88%D8%AA
-
بورس۲۴ | Bourse24
رشد 540 میلیارد تومانی ارزش پرتفوی بورسی «وبیمه» در یک ماه به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه با نماد «وبیمه» که سهام ان در بازار بورس اوراق بهادار تهران معامله می شود، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خرداد 1405 را منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358703
-
بورس امروز
گزارش بازار؛ جهش معاملات و رشد شاخص ها در 2 تیر 1405 در معاملات سه شنبه دوم تیر، مجموع ارزش معاملات بازارهای مالی و کالایی به 69.4 هزار میلیارد تومان رسید و شاخص های اصلی بازار با رشد مواجه شدند: وضعیت شاخص ها: رشد 1.7% شاخص کل بورس، 1.6% شاخص فرابورس و 0.9% شاخص هم وزن. ارزش معاملات: 29 هزار میلیارد تومان سهم و حق تقدم، 4.9 هزار میلیارد تومان صندوق طلا، 3.4 هزار میلیارد تومان صندوق سهامی. نمادهای محبوب حقیقی ها: وبملت، نارنج اهرم، توان، وغدیر و فارس. صف های بازار: ارزش صف های خرید با پیشتازی بورس (11.8 همت) بر صف های فروش غلبه داشت. امار نمادها: 522 نماد مثبت در برابر 227 نماد منفی. 🆔 @Boursemrooz.com
-
نارنج اهرم الان رفت به خواب زمستونی یا دوباره برمیگرده؟ :(
-
محمدرضا حسن زاده ماچیانی
فسازان یکی از پولدار ترین شرکت ها نسبت به مارکتشه که در حال حاضر بخش اساسی از مشکلات برق امسال حل کرده این سهم اینده خیلی درخشانی داره و افزایش سرمایه سنگین از انباشته
-
ثپردیس تا اخر برج 4 صبر میکنم اگر از کانال دویست تومن زد بالا که هیچ، اگر حرکتی نکرد مجبورم ردش کنم خیلی ضربه خوردم، شاخص یک و نیم میلیون واحد اومد بالا ولی این سهم تکونی به خودش نداد بریم سراغ سهم های اصیل و ریشه دار
-
صنوین صندوق باید نقد شوندگی داشته باشه و قیمت اون متناسب با پرتفو باشه وقتی حباب منفیه اینو باید حقوقی صندوق مدیریت کنه تا صندوق مثبت بشه که متاسفانه ما چیزی نمیبینیم
-
وغدیر روند ده ساله سهم رو با سهم های قوی بازار مقایسه کنید متوجه میشید که این سهم برای نواسانگیری مناسبه و به درد نگه داری نمیخوره
-
ASA SA
غالبر تورم خرداد نقطه به نقطه 90درصد