جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
کیاشا شاد | kiyasha
۱۲:۰۱:۳۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

وساپا بنظرم هنوز جا داره یه عده سهامدار عجول از این سهم پیاده بشوند سه هفته مونده به مجمع و با این ارزندگی فروشنده داره ایا؟ البته شاید یه عده بفکر نوسان گرفتن باشند ولی مطمعنم جا می مانند از رشد واقعی

لیست اخبار