#شلرد این موارد پیش پا افتاده هست در مناطق صنعتی ولی اونجا عشایر رو استخدام کردن بعید هست دوره کاراموزی بعد از ده سال هنوز ادامه داشته باشه این مشکلات توی هیچ شرکتی که اموزش جذب و ارتقا رو درست انجام بدن پیش نمیاد. اون منطقه باید کشک یا د و غ تولید میکرد . ح ی ف از صنعت
-
بورس اتومات
این میزان از توجه زیاد به موج طبیعی است طبیعتا صندوق اهرمی موج به عنوان یکی از لیدرهای اصلی بازار سهام کشور بسیار مورد توجه است و خیلی طبیعی است که به این واسطه خیلی در محافل بورسی به ان پرداخته شود. مشخص است صف خرید و فروش موج به بازار جهت می دهد. با این حال در کوتاه مدت هیجانات معمولا افسار معاملات را در دست می گیرند ولی خب این دوره مثل صدها دوره قبل از نگاه نگارنده پایدار نیست. باید گفت سهام با فرض صلح و توافق ادامه دار محکوم به یک رشد قابل توجه است. توجه زیاد به بهترین صندوق اهرمی کشور طبیعی است بسیاری موج را به عنوان بهترین صندوق اهرمی بازار سهام کشور می شناسند که به خاطر عملکرد ان در سه سال گذشته بوده است. حتی با وجود اسیب جدی که به پرتفوی موج در جنگ وارد شد، شاهد هستیم که هنوز هم در کورس رقابت می درخشد و با وضعیت پرتفوی فعلی که در مطالب قبل به ان پرداخته شد، مشاهده خواهید کرد موج همچنان این عنوان را حفظ خواهد کرد. جنگ اخیر اتفاق ناگواری بود که امکان کنترل اثرات تلخ ان وجود نداشت. بابت انتقادها باید تشکر کرد در خصوص نگارنده و مطالب کانال هم می توانید مطالب چند سال گذشته را دنبال کنید و احتمالا مشاهده خواهید کرد که با دقت زیادی موارد مورد انتظار محقق شده است. این موفقیت هم به واسطه حضور یک تیم تحلیلی قدرتمند بوده که امکان ارایه پیشبینی ها دقیق را مهیا کرده است. به صورت کلی هم پیشنهاد می شود نظرات افراد مختلف در خصوص روند بازارها را در حافظه خود به دقت ثبت کنید چون اتفاقا ان چیزی که بیشترین اثر را در معاملات و سرمایه گذاری شما به همراه دارد همین فضای کلی بازار است که بسیاری را تحت تاثیر قرار می دهد و دامنه محدود نوسان قیمتی هم بر شدت اثر این اظهارات هیجانی می افزاید. حافظه بازار هم معمولا ضعیف است و نظرات تحلیلی گذشته افراد را از خاطر می برد. همین جا باید بابت این که شما عملکرد موج را نقد و بررسی می کنید یا خطاهای گذشته را به نگارنده تذکر می دهید تشکر کرد چون این موضوع باعث بهتر شدن این تیم خواهد شد. این مطالب نیز نوشته می شود تا دقیقا مورد قضاوت شما عزیزان قرار گیرد تا اگر جایی اشتباهی رخ می دهد اصلاح شود ولی باز تاکید می شود مطالب گذشته کانال را دنبال کنید تا از حداقلی بودن خطای تحلیلی در تاریخچه همین کانال اگاه شوید. قطعا مشخص است که روند صندوق اهرمی موج ...
-
کمال
#نوری جالبه بوعلی صف خریدهست
-
$$
#خیمن این سهم و من با سهمی که الان هزار تومنه تو اون موقع که سیصد و هفتاد برابر بودند معاوضه کردم حالا اون هزار تومن و این دویست و نود، بدونید چی و کجا میفروشید
-
Dreng_Bourse
#سیمرغ هم این خط روند رو حفظ کنه بلند مدت صعودیه
-
⇝Big Profit➸❁
#ناما تایم فریم روزانه تعدیل نشده بعد افزایش سرمایه @profit110
-
سیگنال های طلایی (رایگان)
🔴بهترین صنعت بورسی برای سرمایه گذاری چیست.؟ بر اساس دیدگاه کارشناسان مطرح شده، چند گروه بیش از سایر صنایع مورد توجه قرار گرفتند: 🥇بانکی ها تنها گروهی هستند که تقریباً در همه تحلیل ها حضور دارند. این صنعت بورسی در شرایط فعلی بازار، از بهبود شرایط اقتصادی، افزایش فعالیت های مالی و اصلاحات احتمالی در نظام بانکی بیش از سایر صنایع منتفع می شوند. 🥈 پالایشی ها و نفتی ها رشد نرخ ارز و چشم انداز مناسب قیمت محصولات، می تواند سوداوری این شرکت ها را تقویت کند. به همین دلیل از نگاه برخی کارشناسان، یکی از جذاب ترین صنایع در شرایط فعلی محسوب می شوند. 🥉 زراعت و کشاورزی این گروه به دلیل بهبود سوداوری و ارزش گذاری مناسب، مورد توجه تحلیلگران قرار گرفته اند. برخی نمادهای این گروه هنوز از رشد بازار عقب تر هستند. سایر گروه های مورد توجه سیمانی ها: به دلیل وضعیت مناسب سوداوری و تقاضا. دارویی ها: به عنوان صنعت دفاعی با پتانسیل رشد. خودرویی ها: همچنان از گروه های مورد توجه معامله گران. هلدینگ ها و شرکت های سرمایه گذاری از جمله شستا که می توانند از رشد زیرمجموعه های خود بهره ببرند. نکته مهم در کنار این خوش بینی ها، یک هشدار نیز وجود دارد؛ بازار طی هفته های اخیر رشد قابل توجهی داشته و ممکن است در کوتاه مدت وارد فاز استراحت، اصلاح زمانی و جابه جایی نقدینگی بین صنایع شود. بنابراین احتمالاً برنده های بعدی بازار نه همه سهام، بلکه شرکت هایی خواهند بود که: 🔹سوداوری واقعی و رو به رشد دارند. 🔹از افزایش نرخ ارز منتفع می شوند. 🔹و هنوز به اندازه کل بازار رشد نکرده اند. @signalhayeTalaeiVip
-
سیگنال و تحلیل سهام بورسکده
مقایسه بازدهی #فارس با #پارسان و #شپدیس بازار یا داره تو فروش پارسان و شپدیس اغراق می کنه یا تو خرید فارس زیاده روی کرده
-
بتا سهم
#قلرست در گزارش ماهانه خرداد به فروش 2820 میلیارد ریالی رسیده است و 11ماهه 20836 میلیارد ریال است
-
فرزاد
#شاخص_بورس #وبملت اینم از 300 میلیارد دلار 🔺دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس گفت که موضوع اختصاص 300 میلیارد دلار برای بازسازی ایران در جلسات بین وزیر امور خارجه امریکا و وزرای کشورهای خلیج فارس در منامه مطرح نشده است
-
علی کاظمی
ثشاهد امیدوارم به حرفم رسیده باشید و ماهیت افراد رو شناخته باشید هر چند فکر نمی کنم غیر از حقوقی سهم کسی در این سهم مونده باشه.