جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Yousef۴۰۴pour | yousefhk
۱۱:۵۱:۲۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#شلرد این موارد پیش پا افتاده هست در مناطق صنعتی ولی اونجا عشایر رو استخدام کردن بعید هست دوره کاراموزی بعد از ده سال هنوز ادامه داشته باشه این مشکلات توی هیچ شرکتی که اموزش جذب و ارتقا رو درست انجام بدن پیش نمیاد. اون منطقه باید کشک یا د و غ تولید میکرد . ح ی ف از صنعت

لیست اخبار